S telefonom Xperia lahko posnamete filme kinematografske kakovosti
Ustvarite film in videoposnetek vrhunske kakovosti le z uporabo pametnega telefona Xperia s funkcijo Cinematography Pro – izbira profesionalnih režiserjev.
Ustvarite film in videoposnetek vrhunske kakovosti le z uporabo pametnega telefona Xperia s funkcijo Cinematography Pro – izbira profesionalnih režiserjev.
Funkcija Cinematography Pro, na voljo v pametnem telefonu Xperia nudi vsa orodja, ki jih potrebujete za snemanje v studijski kakovosti. Od vnaprejšnjih nastavitev upravljanja barv Look, pa vse do snemanja videoposnetkov v razmerju 21:9, snemanja pri ločljivosti 4K HDR pri 24, 25, 30, 60 in 120 sličicah/s ter filtra za veter imate na voljo vse, kar potrebujete.
Oglejte si kratek film Stardust Children, priznanega režiserja Eijija Uchida.
Eiji Uchida je bil rojen v Riu de Janeiru in je začel svojo poklicno pot kot reporter, nato pa je leta 2005 začel pisati scenarije ter režirati filme. Od takrat naprej je izjemno uspešen. Njegov film “Lowlife Love” iz leta 2016 je bil izjemna uspešnica ob predstavitvi v Shinjuku in bil predvajan na več kot 30 filmskih festivalih po svetu. Leta 2019 je napisal in režiral televizijsko dramo, ki se odvija v Tokiu, z naslovom “I Turn”, ter dve epizodi oddaje v storitvi Netflix “The Naked Director”. Leta 2021 je za svoj film “Midnight Swan” prejel nagrado za najboljši scenarij, najboljšega režiserja in najboljši film na 44. podelitvi nagrad japonske filmske akademije.
Režiser Eiji Uchida nam zaupa svoja razmišljanja o ustvarjanju filmov s telefonom Xperia:
Če vem, kaj želim posneti, to lahko naredim enako dobro s kamero VENICE (Sonyjeva digitalna kinematografska kamera VENICE CineAlta) ali telefonom Xperia. S telefonom Xperia lahko izboljšate svoje delo.
Zadnje, kar sem želel ustvariti, je bil film z videzom domačega videoposnetka, samo zato, ker sem uporabil pametni telefon. Hitrost videoposnetka 24 sličic na sekundo je naredil veliko razliko. V preteklosti sem se zelo trudil ustvariti “filmski videz”. Kamere, s katerimi lahko snemamo filmske posnetke, so izjemno drage. Ker sem začel kot ustvarjalec neodvisnih filmov, lahko posnamem odličen filmski posnetek v svojem pametnem telefonu.
Televizor ima razmerje stranic 16:9. Tudi ko je bilo razmerje 4:3, so mi bili filmi všeč in sem jih želel ustvarjati ter snemati v razmerju filma, vendar tega nisem mogel. Na vrh in dno zaslona smo nameščali črne robove in poskušali ustvariti nekaj, kar bi bilo "podobno filmu". Vse čestitke Sonyju za namestitev tako velikega zaslona, ki ga lahko vidimo samo v kinodvoranah.
Všeč mi je zamisel izstopanja določene barve. V tem filmu sta bili to rdeča in modra barva. Razpravljali smo o zadnjih nastavitvah glede stopnjevanja barv. Med ustvarjanjem filma snemam tako, da končni rezultat nikoli ni točno določen. V tem filmu sem ustvaril atmosfero tako, da sem poudaril nekatere barve.
Način snemanja pri visoki hitrosti je odličen. Padec v zadnjem prizoru je posnet pri visoki hitrosti in upočasnjen. Včasih nam je snemanje pri visoki hitrosti povzročalo veliko težav. Zato sem si rekel: “Počasne posnetke lahko snemam v pametnem telefonu?!”. To je prava visoka hitrost. Zanimalo me je, kako so to naredili.
Opomba: ta videoposnetek ne vključuje zvoka.
Mislim, da številni režiserji želijo ustvariti film s pametnim telefonom in izkusiti ta zabaven postopek, vključno z mano. Ogledal sem si posnetke na snemanju in dokončani film. Moji iskreni občutki so bili, “zanimivo, film je mogoče posneti v telefonu Xperia.”
Začetek in konec filma vključuje posnetek z zornega kota, ki je bil posnet s telefonom Xperia, pritrjenim na glavo igralca. Tega ni mogoče storiti z veliko napravo, zato je bilo to nekaj novega in zabavno za ogled.
Odlično bi bilo, če bi bil zdaj mlajši in ustvarjal neodvisne filme. Kajti zares smo se namučili s počasnimi posnetki in razmerjem stranic, da smo ustvarili tisti pravi “filmski videz”. Zavidam dejstvo, da je to zdaj mogoče narediti s pametnim telefonom – dejansko lahko posnamete celovečerni film v tej napravi.
Seveda Sony ponuja kinematografske kamere– tudi sam se jih uporabljal. Prepričan sem, da so se tega domislili zato, ker izdelujejo profesionalne kamere. Tega ne bi moglo storiti nobeno drugo podjetje. Ko smo mladi, nam vedno primanjkuje denarja in filmska oprema je velika naložba – luči in kamere. Na srečo se je to spremenilo. Zdaj lahko že srednješolec s telefonom Xperia v šoli ustvari mojstrovino.
Kratek film je bil montiran s programoma Adobe Premiere Pro CC 2020 in Blackmagic Design DaVinci Resolve z uporabo posnetkov, ustvarjenih s funkcijo Cinematography Pro v pametnem telefonu Xperia. Nekatera programska oprema za montažo ne omogoča urejanja posnetkov, zajetih s funkcijo Cinematography Pro. Programska oprema telefona Xperia je bila delno spremenjena za uporabo pri tej produkciji.
Sony kinematografom ne zagotavlja zgolj tehnologije, v kateri najdejo navdih za ustvarjanje filmov in videoposnetkov profesionalne kakovosti, ampak tudi priložnosti za predstavitev njihovih del.
Kot podjetje za kreativno razvedrilno vsebino, ki temelji na uporabi tehnologije, Sony s ponosom podpira filmski festival Short Shorts Film Festival & Asia 2021. Filmski festival Short Shorts, ki ga uradno priznava Academy Awards®, je eden največjih mednarodnih festivalov kratkega filma v Aziji. Ustvarjalcem naslednje generacije omogoča prodor v svet filma in definiranje filmske kulture v prihodnosti.
Natečaj za najboljši film, posnet s pametnim telefonom, se odvija v sodelovanju z družbo Sony, kot del filmskega festivala Short Shorts Film Festival & Asia, kjer lahko sodelujoči premikajo meje ustvarjalnosti in izraznosti le z uporabo svojih mobilnih naprav. Tehnologija pametnih telefonov se nenehno razvija, zato je natečaj popolna platforma za odkrivanje novega sloga ustvarjanja filmov in njihovo promocijo.
Oglejte si glasbeni video Eyes izvajalke Anonymouz, ki ga je posnel režiser Kanji Suto s pametnim telefonom Xperia. Enigmatična pevka in pisateljica besedil Anonymouz se je najprej uveljavila na japonski sceni YouTube, nato pa pridobila privržence po vsem svetu. V tem glasbenem videu je predstavljen njen pevski talent, obenem pa tudi neverjetni rezultati, ki jih je mogoče ustvariti z najnovejšimi pametnimi telefoni Xperia.
Kanji Suto je svoje spretnosti pri delu z glasbenimi videi in reklamami kalil pod strokovnim vodstvom izkušenega režiserja Shuichija Tana. Zdaj je samostojni režiser in strokovnjak za snemanje v živo, računalniško grafiko in navidezno resničnost. Za svoje delo je prejel številne nagrade, vključno z nagrado 2015 Space Shower TV Music Video Awards in The One Show 2017/Moving Image Craft/Visual Innovation.
Suto:
od samega začetka snemanja sem vedel, da gre za izjemno napravo. Pametni telefon je priročen zaradi velikosti. To sem želel izkoristiti. Snemali smo lahko s spodnje strani ali na načine, ki so bili prej nemogoči. Veselil sem se preizkušanja novih zamisli. Prepričan sem, da bi lahko ta kamera razširila zmogljivosti snemanja.
Razmerje CinemaScope (razmerje 21:9) je pri prenosnih napravah nekaj inovativnega. Predogled je priročen, videz pa izjemen. Vsebino si lahko ogledam v istem vmesniku. Nemudoma si lahko ogledam kakovost posnetka. Ta posnetek je bil posnet zunaj na sončen dan. Če smo uporabili najbolj svetlo nastavitev in si ogledali vsebino na soncu, smo lahko jasno videli vsako podrobnost. To je bilo uporabno. Zaslon je čudovit.
Posneli smo prizore, v katerih je zlata ribica pela in se pogovarjala. To smo dalj časa snemali s počasnim posnetkom pri visoki hitrosti. Želeli smo posnetek, na katerem zlata ribica govori in poje. Posnetki pri hitrosti 120 sličic/s so izjemno ločljivi.
Profesionalna oprema za snemanje omogoča izredno veliko nastavitev. Toda pametni telefon Xperia je izdelan za splošno javnost. Hkrati pa ga lahko brez težav uporablja strokovnjak. Uporabniški vmesnik je enak kot pri običajni snemalni opremi.
Po nastavitvi tonov po snemanju je ohranjen obseg barv, nastavitev VENICE CS pa zagotovi takojšnjo filmsko kakovost brez videza brezizraznega videoposnetka. Presenečen sem bil.
Barvne nastavitve Venice Colour Settings (CS) so privzete nastavitve upravljanja barv v funkciji Cinematography Pro, imenovane nastavitve “LOOK”. Z njimi dobite nemoteno stopnjevanje barv, nizko krivuljo mehkega kontrasta in 10-bitne nastavitve, primerne za kinematografsko produkcijo in produkcijo dram. Te temeljijo na nastavitvah s709 Look, ki so na voljo v kameri CineAlta VENICE.
Če želimo premakniti kamero, potrebujemo žerjav. S telefonom Xperia lahko snemamo veliko bolj preprosto. Za blage premike sem uporabil mali kardanski mehanizem. Ker smo lahko snemali pri tako visoki kakovosti, smo prihranili veliko časa. To je bilo čudovito. Za bližnje posnetke smo pritrdili makroobjektiv, ki smo ga za drobiž kupili v bližnji trgovini. Dobili smo zanimiv učinek.
S to majhno napravo, ki jo nosimo v žepu, lahko vsakdo ustvari izjemne posnetke. Če želi nekdo ustvariti videoposnetek, ga lahko ustvari na ravni profesionalne kakovosti. Kamera me je navdušila.
Eiji Uchida in Kanji Suto nista sama – vedno več priznanih profesionalnih ustvarjalcev videovsebin in filmov razmišlja o možnostih snemanja s telefonom Xperia, kar si lahko ogledate v spodnjih kratkih filmih.
Posnel Liam Wong s pametnim telefonom Xperia 5 II
Filmski ustvarjalec Liam Wong je s funkcijo Cinematography Pro “powered by CineAlta” v pametnem telefonu Xperia posnel utrip Londona med izolacijo.
Kratek film, posnet s pametnim telefonom Xperia
Potopite se v čustveno izkušnjo kratkega filma TASTE, ki so ga v studiu Shep Films posneli v sodelovanju s studii Sony Innovation Studios.
Kratek film, posnet s pametnim telefonom Xperia
Profesionalni kinematograf Jeff Berlin je s pametnim telefonom Xperia 5 II ustvaril izjemen kratki film s plesno tematiko.
PRIPOROČENI MODELI ZA FILMSKE USTVARJALCE