Skoči na vsebino
Slike Stoječi stereo zvočnik

Kot so si zamislili izvajalci

Uživajte v izjemno podrobnem zvoku studijske kakovosti in visoke ločljivosti, ki presega kakovost CD-jev. Strast do glasbe združuje vse komponente, od signala do zvočnika, zato se počutite, kot da bi izvajalec nastopal pred vami.

Ustvarja vzdušje koncertne dvorane

SS-NA2ES je namenjen vsem, ki želijo vrhunski zvok in brezhibno izdelavo. Zagotavlja prefinjeno vzdušje za pristno glasbo in filme.

Izdelano za naraven zvok

Evropski brezov les slovi po odličnih zvočnih kakovosti. Ker je obdelan s tradicionalnimi tehnikami, zagotavlja topel zvok in natančno reprodukcijo glasbe.

Skandinavski les

Evropski les

Gosta struktura evropskega brezovega lesa zagotavlja idealno resonanco.

Japonska izdelava

Japonska izdelava

Tradicionalne japonske tehnike obdelave lesa zagotavljajo čvrsto ohišje.

Slišite vsa glasbila

Sistem I-Array™ z edinstveno zasnovo in postavitvijo visokotoncev združuje različne vire brez razbarvanja ali mešanja zvokov.

Sistem I-Array
Dvodelno ohišje

Ločuje visoke in nizke tone

Dvodelno ohišje v zvočniku nizkotonec ločuje od ostalih pogonski enot. To preprečuje prenos tresljajev ter zagotavlja čist in naraven zvok.

Zvok od tal do stropa

Vsak stoječi zvočnik ima 6 pogonskih enot, od 25 mm visokotonca z mehko kupolo za visoke frekvence do 2 165 mm nizkotoncev z dvojno pogonsko enoto za globoke nizke tone.

Pripravljeno na domači kino

SS-NA2ES deluje brezhibno s Sonyjevimi zvočniki serije ES ter zagotavlja pristno reprodukcijo glasbe in mogočne filmske zvoke.

Zvok širokega razpona

Ne preslišite nobenega tona. SS-NA2ES predvaja kristalno čiste visoke tone in globoke nizke tone s frekvenčnim razponom od 45 Hz do 45 kHz.

Specifikacije in funkcije
  • 3-sistemski stoječi zvočnik Bass Reflex s 6 pogonskimi enotami

  • Sistem visokotonca I-Array za naraven zvok

  • Ročno izdelano čvrsto ohišje iz evropskega lesa

  • 2-delno ohišje za izolacijo nizkotoncev

  • Frekvenčni razpon 45 Hz do 45 kHz

Podjetje Sony ne želi svojim kupcem ponuditi le izdelkov, storitev in vsebine, s katerimi jim pričara izredno izkušnjo, temveč želi s poslovnimi dejavnostmi doseči tudi ničelni vpliv na okolje Preberite več o podjetju Sony in okolju