Zakaj ustvariti račun?

Ponudbe in promocije
Spremljajte sveže novice o izdelkih in ponudbah

Vaš izdelek
Dobite namige, nasvete in vadnice

Podpora družbe Sony
Prenesite našo brezplačno mobilno aplikacijo z obsežno podporo za kupce

Učenje in povezovanje
Pridružite se razpravam v naši Skupnosti

Potrebujete pomoč?Oglejte si pogosta vprašanja

Vključite se. Oglejte si videoposnetek, kjer lahko izveste več.

Odkrijte prednosti, ki jih prinaša račun MySony. Poenostavite iskanje vseh informacij na enem mestu.

Get involved! Watch the video to find out more.
 

Povezani računi za Sonyjeve storitve

Povežite svoje račune in z istimi podatki za prijavo dostopajte do številnih spletnih storitev skupine Sony.

Zakaj povezati račune?
  • Z istimi podatki za prijavo (e-poštni naslov in geslo) dostopajte do številnih spletnih storitev skupine Sony
  • S podrobnostmi računa, ki so sinhronizirani z vsemi povezanimi računi, hitro in enostavno posodabljajte vse račune
Katere račune lahko povežete?
    Povežete lahko račune za te spletne storitve skupine Sony:

    Storitve družbe Sony Europe
  • MySony
  • Skupnost

  • Storitve drugih družb v skupini Sony:
  • Xperia Lounge
  • Trgovina Xperia
  • Xperia Care
  • Moja podpora
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

    Storitve morda niso na voljo v vseh državah/regijah.

    Račune lahko povežete samo, če ste vse račune registrirali z istim e-poštnim naslovom.

    Sinhronizirane bodo osnovne podrobnosti o računih

    Spodnje informacije bodo sinhronizirane za vse povezane
    račune:

  • ID za prijavo (e-poštno naslov)
  • Geslo
  • Datum rojstva
  • Država/regija stalnega prebivališča
  • Ime
  • Spol
  • Izbrani jezik
  • Naslov
  • Telefonska številka
  • Varnostno vprašanje
  • Varnostni odgovor

  • Če želite spremeniti podatke o računu, jih spremenite samo enkrat, povezani računi pa bodo posodobljeni samodejno.
Kako povezati obstoječe račune?
    Ko se prvič prijavite v račun za eno od zgoraj navedenih storitev skupine Sony, ga boste morali nadgraditi.
    Med nadgradnjo boste morda morali vnesti nekatere dodatne podatke.

    Ko nadgradite račun in se prijavite v račun za eno od drugih zgoraj navedenih storitev, boste pozvani, da računa povežete (če ste za oba računa uporabili isti e-poštni naslov). Preverili bomo, ali so osnovne podrobnosti o računih enake. Če niso, boste morali izbrati trenutne podrobnosti, preden bosta računa povezana.
Kako s sinhroniziranimi podatki za prijavo dostopate do druge storitve skupine Sony?
    Če ste račun (ali več povezanih računov) nadgradili, lahko z istimi podatki za prijavo enostavno dostopate do vseh zgoraj navedenih storitev skupine Sony.

    Ko se prvič prijavite, boste morali izpolniti kratek obrazec za registracijo računa. Osnovne podrobnosti o računu bodo samodejno pridobljene iz obstoječega nadgrajenega računa (ali povezanih računov), zato vam ji ni treba znova vnašati. Morda boste pred koncem registracije morali vnesti nekaj dodatnih podatkov.

    Po končani registraciji računa si lahko ogledate osnovne podatke o računu in jih spremenite.
Katero podjetje iz skupine Sony upravlja moje povezane račune?
    Podjetje iz skupine Sony, ki zagotavlja posamezno storitev, do katere dostopate, bo upravljala vaš račun za to storitev (in vse zbrane podatke ob vaši uporabi te storitve) v skladu s pravilnikom o varovanju zasebnosti. Tega ne spremenite s povezavo računov.

    Če želite uveljavljati kakršne koli pravice glede osebnih podatkov (kot je pravica do dostopa) v povezavi z računom, se morate obrniti na ustrezno podjetje iz skupine Sony, ki upravlja ta račun, v skladu s podrobnostmi iz njenega pravilnika o zasebnosti.