ID članka : 00294873 / Nazadnje spremenjeno : 03.08.2023Natisni

Vaša garancija Sony: kar morate vedeti

    Izdelek Sony je treba popraviti? Preverite, ali je to vključeno v garancijo.

    Splošne garancije Sony:

    Te veljajo 1 leto in so predvidene za TV, video predvajalnike, Hi-Fi sisteme, kamere, avtoradie in druge avdio-vizualne izdelke.

    Avtomobilsko in navtično razvedrilo: XS-***ES – vrhunski modeli imajo standardno 3-letno garancijo.

    Če potrebujete popravilo, morate predložiti originalna potrdila o nakupu. Če teh nimate, boste morali za morebitna popravila plačati.

    Nekateri drugi izdelki, kot so luči, projektorji in baterije imajo omejeno garancijo. Če želite izvedeti več, glejte pogoje za splošne garancije Sony

    Česa garancija ne pokriva?

    Garancija ne krije škode, ki nastane zaradi:

    • vlage,
    • padca izdelka,
    • udara strele,
    • nepravilne uporabe izdelka.
    • rednega vzdrževanja in popravila ali menjave delov zaradi obrabe (kot je osvetlitev ozadja LCD-monitorjev);
    • trajnega zadržanja slik (vžganih slik), ki nastane zaradi neprekinjene projekcije iste ali istih slik.

    Za več informacij preberite pogoje za splošne garancije Sony

    Je škoda nastala zaradi omenjenih vzrokov? Ne skrbite, izdelek Sony lahko kljub temu popravimo, vendar boste morali popravilo plačati. Preberite več o cenah popravil in vaših možnostih

     

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite