Družba Sony se v okviru prizadevanj za ohranitev virov trudi znatno zmanjšati količino plastike v embalaži svojih slušalk.
Iniciativa 1
V okviru naših prizadevanj za globalne spremembe za zunanjo embalažo obstoječih modelov namesto plastike odslej uporabljamo papir. Zlasti zunanja embalaža modela MDR- EX15AP je bila na novo zasnovana tako, da smo delež uporabljene plastike s približno 96 % zmanjšali na manj kot 5 %.
[1] Pred zamenjavo [2] Po zamenjavi
[1] Pred zamenjavo [2] Po zamenjavi
Zasnova kartonaste embalaže je prej vključevala plast PP (plastika), zato recikliranje ni bilo mogoče. To smo nadomestili s premazom, odpornim na praske, ki omogoča recikliranje kartona.
[1] Postopek nanosa plasti PP na površino papirja
[2] Nanos premaza UV s tiskalno tehnologijo
Iniciativa 2
Pri zasnovi izdelka WF-1000XM4 smo ubrali trajnostni pristop in dosegli prvo znatno zmanjšanje plastične embalaže pri naši seriji slušalk. Vrečko iz polietilena in pretisni omot za ušesna vstavka in kabel smo nadomestili s papirjem, s tem pa prvikrat uporabili papirnat omot pri seriji slušalk. Izolacijsko plast iz materiala EVA, odpornega na praske, ki je bila prej iz plastike, smo prav tako nadomestili s papirnatim materialom.
Naša inovativna embalaža iz papirne mešanice je zasnovana na podlagi trajnostnega pristopa: od proizvodnje do recikliranja. Z izjemno oznake je embalaža izdelka WF-1000XM4 v celoti izdelana iz "originalnega mešanega materiala".
Izdelano iz recikliranega papirja in trajnega gozdarstva
Različne komponente embalaže so ustvarjene iz mešanega materiala, ki omogoča preprosto in dostopno recikliranje.
Nadzornik električnega sistema
Mobile Product Business Division,
Home Entertainment & Sound Products Business Group
Predstavitev družbe Sony Corporation
Pred nekaj leti sem bil imenovan za vodjo tega modela. Skrbela sta me mrtev prostor v embalaži in debelina priročnika z navodili. Odločil sem se ju izboljšati. Na podlagi raziskave trga v regiji in državah smo zaznali, da želijo ljudje kupovati okolju prijazne izdelke, akr je bila za nas velika motivacija.
Ekipa je zmanjšala mrtev prostor v embalaži in spremenila izraze, uporabljene v priročniku z navodili. Uporaba okolju prijaznih materialov pomeni povečanje stroškov. To smo premostili tako, da smo zmanjšali celoten izdelek in prostor v embalaži. Manjši izdelek pripomore tudi k bolj okolju prijaznemu transportu.
Ponosen sem, da smo ustvarili izdelek, ki ne zadovolji le kupcev, temveč je tudi prijazen do okolja. Rad bi se zahvalil vsem za sodelovanje med pandemijo koronavirusa.
Vodja dizajna
Mobile Product Business Division,
Home Entertainment & Sound Products Business Group
Predstavitev družbe Sony Corporation
Sodeloval sem pri zasnovi številnih embalaž Sonyjevih slušalk, vendar mislim, da je embalaža slušalk WF-1000XM4, ki je popolnoma brez plastike, prvi tovrstni Sonyjev izdelek, morda celo prvi tovrstni okoljski ukrep v panogi.
Doslej je vedno veljalo za samoumevno, da je embalaža iz plastike. Toda pri tem primeru je bila zaradi pristopa, da mora biti embalaža popolnoma brez plastike, zasnova veliko bolj zahtevna.
S pretresanjem zamisli in odpravljanjem težav, ki so pri tem nastajale, smo zasnovali embalažo, pri kateri ni uporabljeno popolnoma nič plastike.
V prihodnje si bomo še naprej prizadevali ponuditi okolju prijazno embalažo.
Več o Sonyjevi tehnologiji