ID članka : 00251107 / Nazadnje spremenjeno : 23.11.2020

Vračilo denarja za vstop v svet objektivov Alpha

    1. Kako lahko sodelujem v tej promociji?

    2.  Kaj ustreza dokazilo o nakupu?

    3.  Kateri format priponke ustreza kriterijem za registracijo?

    4.  Izdelek sem kupil par tednov nazaj pred promocijo. Ali lahko Sony naredi izjemo in sprejme moj zahtevek za povračilo denarja?

    5.Nisem prejel e-poštnega sporočila o stanju svoje prijave, kako lahko spremljam vaš napredek?

    6. Ne morem se registrirati. Kaj lahko storim?

    7. Registriral sem fotoaparat, vendar nisem prejel kode kupona. Kaj naj storim?

     

     

    1.Kako lahko sodelujem v tej promociji?

    STEP 1

    Kupite primerno kamero (ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE-9 Series) do 31.03.2021 (vključena) ), Med 12.10.2020 in 15.06.2021 (vključeno) registrirajte svojo primerno kamero na My Sony in prejmite 3 kode kupona, s katerimi boste zahtevali vračilo denarja, ko boste od sodelujočega prodajalca kupili ustrezen objektiv med 12.10.2020 in 30.06.2021.

    STEP 2

    Vstopite na spletno mesto kampanje in kliknite gumb »Zahtevaj«, da se registrirate. Terjatve je treba oddati prek spleta od datuma nakupa do 31.07.2021, sicer ne bodo sprejete.

    Opomba: Zahtevki so lahko vneseni med 12.10.2020 – 31.07.2021. 

    STEP 3

    Prijavite se ali ustvarite svoj račun MySony in izpolnite obrazec promocije z naslednjimi podatki:

    · Informacije o izdelku Lens: model, serijska številka, edinstvena koda kupona, prejeta prek storitve My Sony, datum nakupa in prodajalec

    · Vaši osebni podatki: ime, elektronski naslov, poštni naslov, podatki o banki in telefonska številka

    · Kopijo originalnega natisnjenega prodajnega potrdila/računa za objektiv v promociji, kjer so jasno vidni ime prodajalca, ime izdelka ter datum nakupa

    · Fotografijo bele nalepke, na kateri so prikazane črtne kode, model in serijska številka objektiva v promociji, ki je IZREZANA iz embalaže objektiva,

    Po vnosu teh podatkov kliknite na “Pošlji”.

    STEP 4

    Ko ste poslali svoj obrazec, boste preusmerjeni na potrditveno stran in na svoj e-naslov boste prejeli e-pošto, ki potrjuje vašo registracijo. Vaša registracijska koda je 8-mestna številka, ki bo prikazana v predmetni vrstici e-pošte. Ta koda bo služila tudi kot referenčna številka v primeru, da boste imeli vprašanja o promociji.

    STEP 5

    Če vaš zahtevek utreza vsem pogojem in določilom promocije boste povračilo denarja prejeli v roku 28 dni. Če želite več informacij o vašem oddanem zahtevku kliknite na link: status mojega zahtevka na strani promocije

    OPOMBA: Na stranko je mogoče vložiti največ tri (3) zahtevke (in samo en zahtevek na model). Vsako kodo lahko uporabite samo enkrat.

    2.  Kaj ustreza dokazilo o nakupu?

    "Ustrezno dokazilo mora vsebovati:

    1- Ime trgovca

    2- Datum nakupa

    3- Podatki o izdelku

    4- DDV številka

    Vaš zahtevek bo zavrnjen, če ne bodo priložena vsa zgoraj navedena dokazila"

    3.  Kateri format priponke ustreza kriterijem za registracijo?

    Vaša datoteka ne sme niti večja od 5MB. Naložite lahko formate: JPEG, JPG, PNG in PDF

    4.  Izdelek sem kupil par tednov nazaj pred promocijo. Ali lahko Sony naredi izjemo in sprejme moj zahtevek za povračilo denarja?

    Sony lahko upošteva samo izdelke, ki so kupljeni v časovnem okviru in ustrezajo kriterijam promocije.

    5. Nisem prejel e-poštnega sporočila o stanju svoje prijave, kako lahko spremljam vaš napredek?

    Po uspešni oddaji zahtevka boste prejeli potrditveno avtomatizirano sporočilo. Če bomo potrebovali od vas dodatne informacije vam bomo to sporočili v drugem e-sporočilu. Preverite vaš folder za Junk in Spam. Link v e-pošti lahko uporabite če boste želeli slediti vašemu zahtevku prek ID, ki ste ga prejeli v elektronskem sporočilu.


    6. Ne morem se registrirati. Kaj lahko storim?

    Kontaktirajte našo podporo na linku za pomoč pri registraciji ali pri morebitnih težavah pri sami registraciji.

    7. Registriral sem fotoaparat, vendar nisem prejel kode kupona. Kaj naj storim?

    Če ste nova stranka, se prepričajte, da ste registrirali primerno kamero (ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE- 9 Series) na My Sony med 12.10.2020 in 15.6.2021. Datum nakupa te kamere naj bo med 12.10.2020 in 31.3.2021.

    Če ste obstoječa stranka in ste upravičeno kamero registrirali pred 12.10.20, vendar v zadnjih 12 mesecih niste registrirali nakupa objektiva pri Sonyju, bi morali do 12.10.2020 prejeti e-poštno sporočilo podjetja My Sony z osebnimi kodami.

    Če niste prejeli nobenega e-poštnega sporočila, preverite mapo z vsiljeno pošto.

     

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite