Kako odpraviti težave z branjem in zapisovanjem plošč CD/DVD/Blu-ray
| |||
Ocena težavnosti: Srednja | Potreben čas: 15-60 minut |
Ker je lahko več vzrokov za težave z branjem/zapisovanjem optičnih pogonov, preberite naslednji seznam predlogov. Zaženite orodje za samodejno odpravljanje težav MicrosoftTo bo ugotovilo, ali gre za težavo programske opreme v povezavi s konfiguracijo Windows in jo hkrati odpravilo.Orodje je na voljo na spletni strani Microsoft. Praske/umazanijaČe je problem zgolj plošča, jo preglejte glede prask ali umazanije. Uporabite pripomoček za čiščenje ali odpravljanje prask, če je ta na voljo, in poskusite znova. Preizkusite ploščo na drugem pogonu, če je to možno.Preverite združljivostPreverite spletnetehnične specifikacije vašega računalnika VAIO in se prepričajte, da je optični pogon združljiv z vrsto plošče, ki jo uporabljate.Preverite razpoložljivost posodobitve vgrajene programske opremeNa našem spletnem mestu s prenosi za vaš model računalnika VAIO preverite, ali je na voljo posodobitev vdelane programske opreme za optični pogon vašega računalnika VAIO.Očistite optični pogonPlošče za čiščenje pogonov (plošče z majhnimi ščetkami na dnu) so na voljo v večini prodajaln z elektroniko ali hifi opremo.Uporabite obnovitev sistemaČe se je težava pojavila nedavno, obnovite stanje vašega sistema na dan, preden se je težava pojavila.[addlink] Odstranite najnovejšo programsko opremoČe ste pred kratkim namestili novo programsko opremo, ki je povezana z branjem ali zapisovanjem plošč, jo odstranite.Znova dodajte pogon v Upravitelju naprav:Odprite Upravitelja naprav, izberite vsak naveden optični pogon in ga odstranite.Ko boste odstranili vse navedene optične pogone, znova zaženite računalnik VAIO. Opomba: optični pogon vedno uporablja priložen gonilnik Windows. Gonilnik za optični pogon ni na voljo za prenos. Morda je na voljo posodobitev vdelane programske opreme. Pred prenosom posodobitve vdelane programske opreme preverite v Upravitelju naprav, ali je razpoložljiva vdelana programska oprema primerna za vašo konfiguracijo. Uporabite disk za obnovitev sistemaPreverite, ali se računalnik VAIO zažene z diska za obnovitev sistema (ali drugega zagonskega diska).Če ste diske za obnovitev že ustvarili, vstavite prvi disk v optični pogon in znova zaženite računalnik VAIO. Če vaš optični pogon deluje, se bo sistem zagnal v disku za obnovitev. Popolna obnova sistemaČe je možen zagon z zagonskega diska, vendar težave ni mogoče odpraviti v operacijskem sistemu Windows, je morda priporočljiva popolna obnova sistema. [addlink]Dodatni korakiČe noben izmer zgoraj navedenih predlogov ne odpravi težave, preverite druge članke, ki so povezani z vašo težavo. Če ne najdete nobenega, lahko kontaktirate naše servise za dodatno podporo.Prosili vas bomo za naslednje informacije:
|