Sedite spodaj opisanemu postopku za odpravljanje težav z brezžično povezavo, vključno s prekinjanjem povezave, nevzpostavitvijo povezave ali slabim signalom.
Ocena težavnosti: Srednja
Potreben čas: 15-30 minut
OPOMBA: ker je vsak izmed teh korakov morebitna rešitev te težave, po vsakem izvedenem koraku poizkusite vzpostaviti povezavo z brezžičnim omrežjem in si v vašem brskalniku ogledati spletne strani.
Preverite fizično stikalo Wireless [Brezžično]
Preverite, ali je fizično stikalo Wireless [Brezžično] prestavljeno v položaj ON [VKLOP]. Za navodila glejte priročnik za uporabo. Slika 1 - Stikalo Wireless [Brezžično]
Preverite pripomoček za brezžično omrežje
V opravilni vrstici najdite ikono za brezžično omrežje in preverite, ali je le-to vklopljeno. Glede na model vašega računalnika VAIO je lahko nameščen drugačen pripomoček za brezžično omrežje. Večina modelov VAIO za upravljanje brezžičnih omrežij uporablja Wireless Device Switch ali VAIO Smart Network.
Z desno miškino tipko kliknite na ikono Wireless Lan [Brezžični Lan] in izberite Show Main Dialog [Prikaži glavno pogovorno okno]. Slika 2a – Wireless Device Switch
VAIO Smart Network
Za dostop do vmesnika VAIO Smart Network z desno miškino tipko kliknite ikono VAIO Smart Network in izberite Show main window [Prikaži glavno okno]. Po potrebi lahko dostopate do dodatnih nastavitev s klikom na gumb Settings [Nastavitve] na dnu. Slika 2b – Plavajoče okno VAIO Smart Network
Slika 2c – Nastavitve VAIO Smart Network
Za tipično konfiguracijo mora biti izbrana možnost "Enable 2.4 GHz Wireless LAN" [Omogoči 2,4 GHz brezžični LAN]. Če naprave Bluetooth niso uporabljene, priporočamo, da pustite to možnost onemogočeno.
Ponovna namestitev/posodobitev gonilnika in pripomočka
Znova namestite pripomoček Wireless Lan Utility and Driver z uporabo programske opreme VAIO Recovery.
OPOMBE: če potrebujete za uporabo programske opreme VAIO Recovery informacije za določen model, glejte navodila za uporabo, ki so priložena izdelku.
Z našega spletnega mesta s prenosi prenesite in namestite posodobitve, povezane z krajevnim omrežjem, če so te na voljo.
Preizkusite povezavo z drugim računalnikom
Preizkusite drugi računalnik na brezžičnem omrežju, če je to možno.
OPOMBA: če je z drugim računalnikom mogoče vzpostaviti povezavo, to potrjuje, da vzrok za težavo ni ISP, modem ali usmerjevalnik.
Izklopite nastavitev za upravljanje porabe energije kartice WLAN
Kliknite na gumb Start in z desno miškino tipko kliknite Moj računalnik Izberite Uredi Izberite orodje Upravitelj naprav
V Omrežne kartice najdite možnost Kartica za brezžično omrežje. Z desno miškino tipko kliknite in izberite Lastnosti Izberite zavihek Upravljanje porabe energije Počistite polje 'Dovoli računalniku, da izklopi to napravo zaradi varčevanja z energijo' in kliknite V redu Slika 3 – Lastnosti brezžične kartice
Popravite brezžično povezavo
Kliknite Start – premaknite kazalnik miške čez Omrežje in z desno miškino tipko kliknite in izberite Lastnosti Na levi strani v Središče za omrežje in skupno rabo kliknite opravilo Diagnosticiranje in odpravljanje težav Slika 4 – Središče za omrežje in skupno rabo
V razdelku Središče za omrežje in skupno rabo kliknite Ogled stanja za brezžično omrežno povezavo. V oknu stanja povezave kliknite Lastnosti. Počistite možnost Internetni protokol različice 6 (TCP/IPv6) in kliknite V redu. Slika 5 – Onemogočanje IPv6
Za zagon računalnika v varnem načinu: - popolnoma izklopite računalnik VAIO in ga znova zaženite, - neposredno po zagonu večkrat pritisnite tipko F8, - v zagonskem meniju, ki se prikaže, s puščičnimi tipkami izberite možnost Varni način z omrežjem ter pritisnite Enter.
OPOMBA: če je povezava vzpostavljena v varnem načinu, je vzrok za težavo verjetno protivirusna ali protivohunska programska oprema. Konfigurirajte programsko opremo v skladu z navodili proizvajalca.
OPOZORILO: če ste pri odpravljanju težave odstranili ali onemogočili protivirusno ali protivohunsko programsko opremo, Sony priporoča, da jo znova omogočite ali namestite, da preprečite izpostavljenost računalnika zlonamernim programom. Ko je programska oprema omogočena ali znova nameščena, jo konfigurirajte v skladu z navodili proizvajalca, da bo spletna ali omrežna povezava lahko pravilno delovala.
Preverite konfiguracijo usmerjevalnika
Preverite, ali je naslov WAN IP usmerjevalnika v skladu z navodili proizvajalca.
OPOMBA: če usmerjevalnik ne dobi naslova WAN IP, je vzrok za težavo najverjetneje težava z ISP.
OPOZORILO: obstaja tveganje izgube podatkov. Če je bil usmerjevalnik specifično konfiguriran (PPPoe, DSL, MAC filtriranje naslova, varnost itd.), bodo nastavitve odstranjene s ponastavitvijo usmerjevalnika in jih bo treba znova konfigurirati.
Ponastavite usmerjevalnik in/ali modem v skladu z navodili proizvajalca. Namestite posodobitev vdelane programske opreme usmerjevalnika in/ali modema, če je ta na voljo. Na spletni strani proizvajalca preverite, ali so na voljo posodobitve in navodila.
Brezžične interference
Preverite, ali so vzrok za težavo brezžične interference. Zagotovite, da v bližini brezžičnega usmerjevalnika ali računalnika VAIO ni nobene električne opreme.
Za ogled tega videoposnetka sprejmite piškotke storitve Youtube
Spodaj odprite nastavitve piškotov in se prepričajte, da ste vklopili piškotek Youtube pod razdelkom »Funkcionalni«.