ID članka : 00206460 / Nazadnje spremenjeno : 10.05.2024Natisni

Kako izdelek registriram v računu My Sony?

    Kazalo:


    Ustvarjanje računa My Sony

    Če želite registrirati izdelek, si morate najprej ustvariti račun My Sony.

    Račun My Sony vam omogoča:

    • Uživanje v ponudbah in promocijah
    • Z registracijo in aplikacijo Support By Sony si zagotovite obsežno podporo.
    • Povežite se in združite se s spletno skupnostjo Sony.

    1. Najprej obiščite uradno spletno stran za registracijo izdelkov Sony. Ko na zagotovljenem seznamu izberete svojo državo, boste preusmerjeni na stran za vpis v račun My Sony.
    2. Kliknite razdelek Ustvarjanje računa.
      • Prijavite se lahko prek e-poštnega naslova ali računa v družbenem omrežju (npr. Google, Facebook).

    Ustvarjanje računa prek e-poštnega naslova

    Ustvarjanje računa z računom družbenega omrežja


    Registracija izdelka v računu My Sony

    Ko ste vpisani v račun, upoštevajte spodnje korake, da registrirate izdelek.

    1. V meniju Moji izdelki izberite [Registrirajte izdelek].

    1. Ali pa v stranskem meniju pojdite na razdelek Registrirajte nov izdelek in vnesite podrobnosti o izdelku.
      • Če niste prepričani o imenu modela ali serijski številki, lahko uporabite razpoložljive povezave.

    1. Ko je izdelek registriran, je naveden v meniju Moji izdelki. Na tej strani lahko:
      • Dostopate do podrobnosti o izdelku in podpornih vsebin:
        • Ocenite svoj izdelek in napišite mnenje zanj.
        • Prenesete vodnik za pomoč in navodila za uporabo.
        • Preverite najnovejšo vdelano programsko opremo in posodobitve programske opreme.
        • Preberete nasvete, načine odpravljanja težav in najpogosteje postavljena vprašanja.
        • Dostopate do Sonyjevih strani s podporo za popravila.
      • Spremenite podatke o registraciji izdelka.
      • Odstranite izdelek s seznama registriranih izdelkov.
      • Registrirate nov ali dodaten izdelek.

    Uporaba funkcije za hitro registracijo

    Namesto tega lahko obiščete stran za Sonyjevo hitro registracijo in vnesete podrobnosti o izdelku.

    Če še nimate računa My Sony, si ga lahko ustvarite na dnu strani.


    Kaj naredim, če ne najdem izdelka, ki ga želim registrirati?

    Najprej se prepričajte, da je izdelek, ki ga želite registrirati, izdelek družbe Sony Electronics. To vključuje:

    • televizijske izdelke
    • zvočne in video izdelke
    • mobilne izdelke (Xperia)
    • fotografske izdelke

    Če imate Sonyjev profesionalni izdelek ali konzolo PlayStation, obiščite eno od naslednjih strani:

    Opombe:

    • Iščete lahko, ali po imenu modela (uradni izdelek) ali po tržnem imenu naprave.
    • Tržno ime se lahko razlikuje od imena modela (npr. Alpha 7 = ILCE-7).
    • Za točne rezultate pri iskanju uradnega imena modela uporabite (-) vezaj (npr. WH-CH720N).

    • Če vnesete datum nakupa, se boste lahko spomnili garancijskega obdobja.
    • Ko ste vnesli pravilno ime izdelka, boste pozvani, da zagotovite serijsko številko. To je izbirna možnost.

    Če ste prepričani, da je vaš izdelek izdelala družba Sony Electronics, in ste ročno vnesli ime izdelka, vendar ga ne najdete, izberite možnost [Ne najdete svojega izdelka?Iščite po kategoriji].

    Za lažje iskanje podrobnosti o izdelku uporabite spustni seznam.

    Če ste izdelek kupili kjerkoli razen v Evropi (npr. v Aziji in tihooceanskem območju, v Severni ali Južni Ameriki itd.), obiščite spletno stran tiste regije in izdelek registrirajte tam. Izdelkov, ki ste jih kupili izven Evrope, trenutno ni mogoče registrirati v računu My Sony. Opravičujemo se vam za nevšečnosti.

    Če kljub zgoraj navedenim možnostim ne najdete svojega izdelka, ga morda ni v naši zbirki podatkov.

    Stopite v stik z nami, da to preverimo:

    1. Obiščite stran Sony Support Europe.
    2. Ko na seznamu izberete svojo državo, boste preusmerjeni na Sonyjevo stran za podporo.
    3. Pomaknite se na dno in izberite Kontaktirajte nas.
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite