ID članka : 00155227 / Nazadnje spremenjeno : 07.03.2024Natisni

Potrebujem pomoč z računom Sony ali pri registraciji izdelka v računu My Sony.

    Vsebina


    Kako registriram izdelek Sony?

    1. Obiščite spletno mesto podjetja Sony Europe za registracijo izdelkov.
    2. Na seznamu izberite svojo državo.
    3. V račun My Sony se lahko prijavite na tri načine: z e-pošto, z računom Google (gumb "Vpišite se z računom za Google") ali z računom Facebook (gumb "Prijavite se z računom za Facebook).
      • Lahko povežete svoje obstoječe račune Sony in se vpišete z računom za My Sony, Skupnost ali s katero drugo spletno storitvijo skupine Sony.
      • Če še nimate računa Sony, izberite zavihek "Ustvarite račun", da ustvarite račun, potem pa se vpišite.
    4. Začnite z registracijo izdelka.

    Neveljaven e-poštni naslov ali geslo

    1. korak: preverite, ali ste pravilno vnesli svoj e-poštni naslov.

    • Preverite, ali ste vnesli tisti e-poštni naslov, ki je povezan z vašim računom Sony, in ali ste ga pravilno črkovali.
    • Če ste račun Sony že ustvarili in ga prek e-pošte niste potrdili v določenem časovnem obdobju (72 ur), tega računa ne morete uporabljati. To velja za vse storitve Sony. Vpišite se v nepotrjen račun, ponovno pošljite povezavo za aktivacijo/potrditev in nato prek e-pošte aktivirajte račun.
    • Za prijavo v račun My Sony lahko uporabite isti e-poštni naslov, ki je povezan tudi z drugimi računi Sony. Svoj račun My Sony lahko povežete z drugimi računi Sony (npr. PlayStation Network).

    2. korak: uporabite funkcijo "Ste pozabili geslo".

    Geslo lahko ponastavite tako, da preizkusite spodnje možnosti.

    1. Vnesite datum rojstva, ki ste ga registrirali.
    2. Odgovorite na varnostno vprašanje.
    3. Mobilno preverjanje (Pomaknite se na "Kako omogočim preverjanje v dveh korakih?").

    Ko boste uspešno opravili korake, boste prejeli povezavo za ponastavitev gesla. Če ne prejmete e-pošte, preverite mapo z vsiljeno pošto. Lahko pa poskusite ponovno poslati povezavo ali počakajte 24 ur in poskusite znova.

    Opomba: Če se boste pri eni izmed treh možnosti zmotili, vas bo naš sistem nemudoma pozval, da se obrnete na podporo. Upoštevajte, da lahko še vedno uporabite preostale možnosti.


    Račun My Sony je zaklenjen

    "Doseženo je bilo največje število neuspešnih poskusov prijave. Vaš račun bo zaklenjen 120 minut, da poskrbimo za varnost."

    Po 120 minutah preverite, da tipki Caps Lock ali Num Lock na tipkovnici ne vplivata na vnašanje gesla.
    Geslo lahko ponastavite tudi s funkcijo Ste pozabili geslo.


    Spreminjanje računa Sony

    Kako spremeniti informacije o računu (e-pošta, geslo in naslov)

    1. Prijavite se v račun Sony.
    2. Kliknite [Podrobnosti mojega računa].
    3. Posodobite ustrezna polja.

    Želim izbrisati račun Sony

    Žal nam je, da odhajate. Svoj račun lahko odstranite tako, da sledite spodnjim korakom.

    1. Prijavite se v račun Sony.
    2. Kliknite [Podrobnosti mojega računa].
    3. Pomaknite se na dno in izberite [Odstrani račun].

    Kako povezati račun My Sony z računi drugih Sonyjevih storitev?

    Če že imate obstoječ račun z drugo Sonyjevo storitvijo, se lahko v račun My Sony vpišete s prijavnimi podatki drugega računa. Nato boste prejeli sporočilo, da nadgradite svoj račun. Pred koncem nadgradnje boste mogoče morali vnesti nekatere dodatne informacije. To velja tudi obratno, in sicer se lahko z ustvarjenim računom Sony prijavite tudi v druge Sonyjeve storitve.

    Povežete lahko račune za naslednje spletne storitve skupine Sony:

    Opombe:

    • Račune lahko povežete samo, če ste vse račune registrirali z istim e-poštnim naslovom.
    • Storitve morda niso na voljo v vseh državah/regijah.

    Storitve družbe Sony Europe

    • My Sony
    • Skupnost

    Storitve drugih družb v skupini Sony

    • PlayStation™ Network
      • PlayStation™ Plus

    Za podrobnosti si oglejte stran Povezani računi za Sonyjeve storitve.


    Kako omogočim preverjanje v dveh korakih?

    Če želite dodatno zaščito, lahko izberete, da ob prijavi v račun Sony prejmete kodo za preverjanje prek besedilnega sporočila ali prek aplikacije za preverjanje pristnosti. To možnost lahko v nastavitvah za preverjanje v dveh korakih kadarkoli spremenite.

    Kako omogočim preverjanje v dveh korakih?

    Kako se vpisati z rezervno kodo, če program za preverjanje pristnosti ne deluje?


    Kaj naredim, če ne najdem izdelka, ki ga želim registrirati?

    1. Najprej se prepričajte, da je izdelek, ki ga želite registrirati, izdelek družbe Sony Electronic (to vključuje televizije, avdio in video sisteme, mobilne telefone [Xperia] in izdelke za fotografiranje). Če imate Sonyjev profesionalni izdelek ali konzolo PlayStation, obiščite eno od naslednjih strani:
    2. Če ste prepričani, da je vaš izdelek proizvedla družba Sony Electronics, in ste ročno vnesli ime izdelka, vendar ga kljub temu ne najdete, ga poiščite v spustnem meniju.
    3. Če ste izdelek kupili kjerkoli razen v Evropi (npr. v Aziji in tihooceanskem območju, v Severni ali Južni Ameriki itd.), obiščite spletno stran tiste regije in izdelek registrirajte tam. Izdelkov, ki ste jih kupili izven Evrope, trenutno ni mogoče registrirati v računu My Sony. Opravičujemo se vam za nevšečnosti.
    4. Če prvi dve možnosti ne delujeta, vašega izdelka morda ni v naši zbirki podatkov. Stopite v stik z nami, da to preverimo.
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite