Sony na sejmu CES 2024

Prikaz različnih iniciativ in tehnologij, ki ustvarjalcem omogočajo, da iz svojega ustvarjalnega navdiha zgradijo zgodbe

1220_Sony.png

Skupina Sony ("Sony") je s tematsko usmeritvijo "Krepitev ustvarjalnosti s tehnologijo" prisotna na sejmu CES 2024, od torka, 9. januarja, poteka v Las Vegasu v ameriški zvezni državi Nevada.

Kenichiro Yoshida, predsedujoči in izvršni direktor podjetja Sony Group Corporation, je v ponedeljek, 8. januarja, dan pred javnim odprtjem sejma spregovoril na novinarski konferenci. Svoj govor je začel s poudarkom, da je Sony – kot ustvarjalno podjetje za razvedrilo – v središče ustvarjalnosti vedno postavljal ljudi, hkrati pa je zavezan k dobrim dejanjem za opolnomočenje ustvarjalcev. Nato se mu je na odru pridružilo še več drugih govorcev, ki so skupaj predstavili Sonyjeve iniciative v podporo ustvarjalcem na področju glasbe, filma in televizijske produkcije, nove rešitve za vizualno produkcijo in ustvarjanje prostorskih vsebin, rešitve za vključevanje navdušencev v skupnosti, kot so skupnosti na področju animejev, športa in iger, ter iniciative na področju razvedrila in varnosti za napredek v svetu mobilnosti. Ob tem so bile na predstavitvi prikazane tudi različne tehnologije, ki podpirajo in omogočajo izvedbo teh iniciativ. Novinarsko konferenco je Yoshida zaključil s poudarkom, da Sony sprejema in spodbuja ideje ljudi ter krepi njihove zgodbe, medtem ko s tehnologijo poganja ustvarjalnost.

Sonyjevo novinarsko konferenco na sejmu CES 2024 si lahko ogledate na uradnem kanalu YouTube:https://www/youtube.com/watch?v=PMxaYHisulg

Govorci na novinarski konferenci (po vrstnem redu nastopa)

  • Kenichiro Yoshida (predsedujoči in izvršni direktor Sony Group Corporation)
  • Jon Platt (predsedujoči in izvršni direktor Sony Music Publishing)
  • Neal Manowitz (predsednik in operativni direktor Sony Electronics Inc.)
  • Katherine Pope (predsednica Sony Pictures Television Studios)
  • Toshihiro Mibe (predsednik in predstavniški izvršni direktor Honda Motor Co., Ltd.)
  • Izumi Kawanishi (predstavniški direktor, predsednik in operativni direktor Sony Honda Mobility Inc.)
  • Jessica Hawk (podpredsednica podjetja, Microsoft)

Sonyjev razstavni prostor

Datum: od 9. januarja (torek) do 12. januarja (petek) 2024

Prizorišče: Las Vegas Convention Center, razstavni prostor št. 21800

Osrednje razstave

Od tehnologije za ustvarjanje do vključevanja navdušencev in širjenja prostora za Kando oziroma čustva – razstavni prostor se osredotoča na to, kako Sony omogoča ustvarjalcem več ustvarjanja in več raziskovanja, in sicer tako, da jim zagotavlja ​ inovativne tehnologije za pripovedovanje zgodb, ustvarjanje razvedrila in še mnogo drugega, ter jim omogoča nove načine, s katerimi lahko zapolnijo svet s čustvi. ​

Hkrati si Sony prizadeva zmanjšati okoljski vpliv svojega razstavnega prostora s ponovno uporabo materialov iz preteklega leta ter s postavitvijo, ki zmanjšuje število velikih struktur. Poleg tega so informativni panoji na razstavnem prostoru izdelani iz papirnega materiala "Original Blended Material*", ki ga je razvil Sony.

*Okolju prijazen papirni material, izdelan iz bambusa, sladkornega trsa in recikliranega papirja, pri čemer je poreklo vseh navedenih surovin znano.

 

Širjenje ustvarjalnosti: nove priložnosti v produkciji s pomočjo inovativnih tehnologij

  • Torchlight: nov prostor za napredno vizualizacijo, ki ga je razvilo podjetje Sony Pictures Entertainment (SPE) Torchlight

Sony predstavlja Torchlight, nov in revolucionaren prostor za napredno vizualizacijo, ki vključuje najnovejše tehnologije iz podjetij skupine Sony ter je hkrati plod sodelovanja s podjetjem Epic Games, ki je prispevalo odprto in najnaprednejše 3D-orodje na svetu za prikaz v realnem času Unreal Engine.

Torchlight filmskim ustvarjalcem omogoča, da v virtualnem okolju s pomočjo orodja Unreal Engine in virtualnih kamer pred glavnim snemanjem ustvarijo digitalne prizore. Poleg tega je del Torchlighta tudi orodje Virtual Production Tool Set, ki ob uporabi Sonyjeve digitalne filmske kamere VENICE povezuje virtualna okolja s snemalnimi prizorišči. Dodatno bo ustvarjalcem omogočen tudi dostop do različnih Sonyjevih lastniških tehnologij, vključno z mobilnim sistemom za zajem gibanja "mocopiTM". Vse te in druge tehnologije so vtkane v potek dela z orodjem Torchlight ter nudijo ustvarjalcem možnost, da sprostijo svojo ustvarjalnost v realnem času.

*Za dodatne podrobnosti glejte sporočilo za javnost: https://www.sonypictures.com/corp/press_releases/2024/0104

  • Prihodnost produkcije vsebin – virtualna produkcija.

Za dodatno opolnomočenje ustvarjalcev Sony podpira rast virtualne produkcije, ki predstavlja novo obliko produkcije vsebin. Na tem področju je prisoten vse od faze tehnološkega razvoja pa do zagotavljanja produkcijskih rešitev, pri čemer združuje napredek v tehnologiji upodabljanja, zaznavanja in prikazovanja ter izkorišča prednosti izrisovanja v realnem času s pomočjo pogonov za igre. Pixomondo, Sony PCL in SPE po vsem svetu zagotavljajo ustvarjalne storitve in infrastrukturo za celoten produkcijski proces od začetka do konca – od predprodukcije in snemanja na prizorišču z virtualno produkcijo pa vse do postprodukcije.

Vključenost navdušencev: omogočanje vrhunskih doživetij za navdušence s povezovanjem resničnega in virtualnega

  • Izdelki in igre PlayStation5

Podjetje Sony Interactive Entertainment ponuja na ogled najnovejšo ponudbo strojne opreme PlayStation 5, ki vključuje inovativne izdelke, kot so igralna konzola PlayStation 5 v manjšem ohišju, naprava za igranje na daljavo PlayStation PortalTM, brezžične ušesne slušalke Pulse ExploreTM, igralni plošček AccessTM in prihajajoče brezžične naglavne slušalke Pulse EliteTM. Poleg tega so prikazani tudi stilski kovinski pokrovi za konzolo PS5 iz zbirke Deep Earth ter brezžični igralni ploščki DualSense. Obiskovalci se lahko z očali za virtualno resničnost PlayStationVR2 (PS VR2) na in igralno konzolo PS5 potopijo v igro Gran Turismo 7ter uživajo v različici povsem novega Načina brez povratka v igri The Last of UsTM Part II Remastered, ki bo izšel 19. januarja.

Novi načini vključevanja navdušencev s pomočjo tehnologije in razvedrila
Sony na dogodku prikazuje tudi napredek pri vključevanju navdušencev na področju športa. V sodelovanju z nogometnim klubom Manchester United trenutno izvaja potrditev koncepta novih storitev, katerih cilj je ustvariti globalno spletno skupnost navdušencev in navijačev. Faza preizkušanja z omejenim dostopom že poteka, pri čemer so sodelujoči udeleženci nad projektom navdušeni.

Beta-različica storitve, ki bo dostopna vsem navdušencem in navijačem, bo objavljena kasneje letos. Preizkušanje v zaprtih skupinah se je sicer že začelo, pri čemer so navdušenci in navijači navdušeni nad projektom. Na razstavnem prostoru si bodo lahko obiskovalci ogledali tudi nove vsebine z virtualnega stadiona Etihad ter preizkusili doživetja, v katerih delijo svojo strast do ekipe in igralcev.

Sonyjeva podjetja, specializirana za šport, prikazujejo iniciative in rešitve za več pomembnejših športnih področij po vsem svetu, ki združujejo inovacije za optično sledenje podjetja Hawk-Eye, tehnologijo vizualizacije podatkov podjetja Beyond Sports ter znanje podjetja Pulselive s področja vključevanja navdušencev in navijačev – vse s skupnim ciljem ustvariti še nikoli videna doživetja za raznolika občinstva, vključno z mlajšimi generacijami.

  • Nova generacija vseobsežnih glasbenih doživetij

Sony Music razvija nove priložnosti za umetnike, ki se bodo lahko z navdušenimi poslušalci povezovali tudi na platformah za igranje in v drugih okoljih za razvedrilo. Pri tem se naslanja na ustvarjanje pogonov za igre in tehnologije virtualne produkcije. Obiskovalci razstavnega prostora lahko tri primere vseobsežnih glasbenih doživetij tudi preizkusijo.

Na ogled je postavljen tudi prikaz uporabe Sonyjeve virtualne produkcije in orodja Unreal Editor for Fortnite (UEFN) podjetja Epic Games pri ustvarjanju videospota za pesem Jericho pevke Iniko, ki ustvarja v okviru založbe Columbia Records, ter popotovanje po Jerichu – otoku v igri Fortnite, ki temelji na videospotu. Poleg tega obiskovalci lahko preizkusijo tudi Nitewave, novi otok za Fortnite, osredotočen na glasbo, ki je bil ustvarjen z orodjem UEFN. Obenem lahko doživijo tudi AVNU: Where Music Meets – glasbeno destinacijo za igro Roblox, ki se osredotoča na potek igre, povezan z glasbo, izzivi in zbiranjem virtualnih dobrin. Vanj je vključena glasba nadarjenih izvajalcev pod okriljem Sony Music, vključno s Paulom Russellom, ki ustvarja pri založbi Arista Records.

  • Sony Pictures Virtual Reality

Sony Pictures Virtual Reality (SPVR) na ogled postavlja svojo najnovejšo večigralsko igro virtualne resničnosti Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord, ki jo je mogoče igrati na različnih platformah in prinaša širitev gradnje svetov v priljubljenem vsemirju izganjalcev duhov. Razstava vključuje najnovejšo generacijo naglavnega kompleta za virtualno resničnost PS VR2 s sledenjem oči in povratnimi informacijami za igralno konzolo PS5 ter prilagodljive sprožilnike za igralni plošček PS VR2 Sense.

SPVR širi SPE-jevo uporabo intelektualne lastnine z nudenjem vseobsežnega razvedrila prek produkcije in distribucije iger in doživetij virtualne resničnosti po vsem svetu in prek vseh potrošniških kanalov, vključno z razvedrilom doma in razvedrilom na resničnih lokacijah.

Vseobsežno pripovedovanje zgodb: ustvarjanje otipljivih, intuitivnih doživetij, ki prek razvedrila na resničnih lokacijah prenašajo intelektualno lastnino v resnični svet

  • Prikaz tehnologije zaznavanja in interaktivnosti za razvedrilo na resničnih lokacijah

Da bi ustvarjalcem omogočil nove prostore za izražanje in razširil vrednost intelektualne lastnine vsebin, Sony razvija potrditve konceptov za vseobsežna doživetja, ki vključujejo tehnologije zaznavanja in interaktivnosti, ki so plod sodelovanja na ravni skupine Sony. V tokratnem prikazu lahko obiskovalci doživijo potopitev v svet izganjalcev duhov Ghostbusters z edinstveno Sonyjevo haptično tehnologijo, zajemanjem gibanja brez označevalcev in mobilnim sistemom zajema gibanja "mocopi™".

Hkrati se SPE osredotoča na razvedrilo na resničnih lokacijah po vsem svetu, vključno s parkom Columbia Pictures Aquaverse na Tajskem, ki ga je CNN izbral za enega najboljših novih tematskih parkov na svetu. Na razstavnem prostoru je na ogled tudi video predstavitev omenjenih iniciativ, vključno s prvo lastno destinacijo za vseobsežno razvedrilo Wonderverse v Chicagu, ki bo vrata odprla januarja letos.

Novi ustvarjalni prostori: prihodnost bo oblikovalo več prostorov za trenutke Kando – spremembe na področju mobilnosti

  • Tehnologija zaznavanja za izboljšano varnost mobilnosti

"Varnostni kokon" je koncept, ki želi nadgraditi varnost vozil s 360-stopinjskim zaznavanjem okrog vozila v vsakodnevnih vozniških situacijah, kar bo voznikom omogočilo, da zgodaj zaznajo nevarnosti in se jim izognejo. Na razstavnem prostoru bodo lahko obiskovalci preizkusili različne tehnologije zaznavanja, ki omogočajo uresničitev tega koncepta.

Z zasledovanjem cilja ločljivosti in občutljivosti človeškega očesa želi Sony s tehnologijo zaznavanja, ki bo delovala v vlogi oči za rešitve mobilnosti, izboljšati varnost in prispevati k novim doživetjem na področju mobilnosti.

*Razstava bo na ogled tudi na spletni platformi "Sony Square."

https://square.sony.com/ces2024/

*Sonyjeve slike z dogodka CES 2024 lahko prenesete tukaj:

https://www.sony.com/ja/pressroom/pict_data/event/ces2024.html ​ ​ ​ ​ ​
____________________________________________________________________________________________

Stik za medije:

Oddelek za korporativno komuniciranje podjetja Sony Group Corporation

Sony.Pressroom@sony.co.jp

 

 

 

 

 

 

Prejmite posodobitve v vaš poštni nabiralnik

S klikom na "Naročite se" potrjujem, da sem prebral/a in se strinjam z Pravilnik o zasebnosti.