Ime mi je Olivier Schmitt, sem neodvisni profesionalni fotograf ter filmski ustvarjalec in živim v Franciji. Ko sem pridobil naziv magistra na študiju Umetnost in tehnologije slike, sem kot tehnični direktor sodeloval pri ustvarjanju animiranih filmov, kot sta Jaz, baraba 2 in Minimojčki. Veselita me delo in srečevanje drugih navdušencev, veliko svojih izkušenj in znanja pa delim z drugimi v YouTubovem kanalu, ki nosi moje ime.
Imel sem to srečo, da sem preizkusil novi Alpha 7S III, s katerim sem želel drugim prikazati vsakdanjik neodvisnega filmskega ustvarjalca. Skripta temelji na moji zgodbi. Opisu zmogljivosti fotoaparata sem želel dodati čustveni naboj in poiskati način, ki bi gledalcem omogočal, da se v končni izdaji poistovetijo z glavnim likom. Za lokacijo sem izbral mesto Annecy v francoskih Alpah, kjer sem lahko snemal v različnih okoljih s čudovitimi pokrajinami.
Seveda sem z vznemirjenostjo preizkušal zmogljivosti fotoaparata Alpha 7S III, še posebej zmogljivosti snemanja polnega formata v 4K 120p. Fotoaparat Alpha 7 III uporabljam zadnjih nekaj let in nikoli nisem bil razočaran, vendar je Alpha 7S III zaradi novih vgrajenih funkcij preprostejši za uporabo ter učinkovitejši na terenu. Preoblikovan men še posebej poenostavi navigacijo, sprotno samodejno ostrenje je neverjetno učinkovito, tako da mi ni treba uporabljati sistema za spremljanje in ostrenje. Snemanje v težkih situacijah je veliko preprostejše tudi zaradi izskočnega zaslona na dotik. In kljub celodnevnemu snemanju pri sončni svetlobi, ni prišlo do težav zaradi pregrevanja, pri čemer sem cel dan delal z eno baterijo, kar je še bolj impresivno.
Imel sem tudi to srečo, da sem lahko preizkusil novi objektiv G Master 12–24 mm f/2,8 in povedati moram, da je najboljši. Mikalo me je, da bi celoten film posnel s tem objektivom, vendar sem na koncu uporabil tudi objektive GM 24 mm f/1,4, GM 16–35 mm f/2,8, GM 24–70 mm f/2,8 in GM 70–200 mm f/2,8. Imel sem tudi priložnost preizkusiti 70–200-mm objektiv z opremo Ronin S. Vse skupaj je bilo težko, vendar so bili rezultati izjemni.
Glede uporabe fotoaparata imam nekaj nasvetov – kot običajno sem kar nekaj časa porabil za predhodne nastavitve za video na gumbu za izbiro načina. Ugotovil sem, da s tem prihranim čas in izboljšam doslednost v različnih situacijah snemanja. Tri prednastavitve za video na primer konfiguriram na zgornjem kolescu. Način 1 za 4K 25p All-Intra, način 2 za 4K 100p (ker snemam v načinu PAL) z novim kodekom XAVC HS in na koncu način 3 za svoj poseben nočni profil. Konfiguriral sem tudi gumbe za bližnjice, s čimer je delo preprostejše in hitrejše.
Ko se je začelo zares snemati, so bili številni posnetki narejeni v smeri proti svetlobi, saj sem želel preizkusiti dinamični razpon senzorja (ocenjenega na več kot 15 stopenj) v 10-bitnih načinih 4:2:2. Ugotovil sem, da mi ni treba skrbeti zaradi pretiranih poudarkov ali razlik osvetlitve notranjih ter zunanjih prostorov, saj ta fotoaparat zelo dobro upravlja takšne skrajne svetlobne spremembe.
Uresničevanje tega projekta je bilo zelo zabavno, obenem pa je bila to tudi odlična priložnost za preizkus tega neverjetnega novega fotoaparata. Ne glede na znanje ter izkušnje boste, obkroženi z drugimi ustvarjalci, v svojih projektih lahko drznejši in odprle se bodo nove priložnosti. Ob tej priložnosti se želim zahvaliti vsem v ekipi in igralcem, brez katerih tega projekta ne bi nikoli uresničili. Drug pomemben dejavnik je načrtovanje snemanja. Za ta kratek film smo potrebovali več kot mesec dni priprav in organizacije, saj takšne vrste projektov vedno zahtevajo več časa za načrtovanje kot za snemanje na terenu. Zaupajte vase in v svoje zmožnosti pri ustvarjanju lepih vsebin.