“Fotografije, ki jih posnamem, postanejo spomini,” razlaga fotografinja Kate Kirkman. “Poročni dan je najpomembnejši dan v življenju para. Ko se spominjaš tega dne, pomisliš na trenutke, ujete na fotografijah, in ti postanejo resnični. Spominjaš se zvokov, vonja in čustev. Brez teh fotografij lahko ti spomini zbledijo. Fotografije so vizualni sprožilci teh spominov, zato ženin in nevesta v fotografa polagata izredno veliko mero zaupanja.”
Za Kate je njen zanesljiv Sony Alpha 9 II popolno orodje, s katerim zajame vse te spomine. “To je odličen fotoaparat za fotografiranje porok,” razlaga. “Uporabljam ga z objektivi FE 24–70 mm f/2,8, FE 135 mm f/1,8 in FE 70–200 mm f/2,8 G Master, med opremo pa imam tudi makroobjektiv FE 85 mm f/1,8 lens in FE 50 mm f/2,8, ki je odličen za fotografiranje drobnih podrobnosti.”
“Pari želijo na svojih poročnih fotografijah videti pristnost,” pravi Kate. “Pokazati želijo, kako zelo se imajo radi, vendar želijo, da je to videti pristno. Pare opozorim na dve stvari: prva je fizični dotik. Ženinu pogosto pravim ‘biti mora očitno, da nevesta ni tvoja sestra!’ Druga stvar je izraz. Parom svetujem, da navzven pokažejo, kako čutijo navznoter. Pomembno pa je tudi, da par uživa v trenutku. Ženin ne sme razmišljati o tem, kaj bo povedal med svojim govorom!”
Ker ima Kate za zajem ključnih fotografij včasih največ 20 minut časa, mora biti med fotografiranjem hitra in prilagodljiva. Fotografira s svojim možem, Brentom, in skupaj poskušata posneti čim več. “Alpha 9 II mi omogoča, da fotografiram hitreje, pri fotografiranju pa sem bolj sproščena,” pravi Kate. “Ljudi sem spodbujala, da se med snemanjem premikajo, ko sem fotografirala s fotoaparatom DSLR. Zdaj uporabljam funkcijo samodejnega ostrenja oči, ki izredno dobro deluje. Poleg tega uporabljam tudi standardno neprekinjeno ostrenje, saj se fotoaparat pri tem izredno dobro obnese. Mladoporočenca in jaz imamo pri tem več svobode, kar je super, saj so posnetki tako videti bolj naravni. Uporabljam lahko različne goriščne razdalje in zaslonke, pri tem pa mi ni treba skrbeti, da posnetki ne bodo izostreni.”
Dobri posnetki seveda zahtevajo dobro osvetlitev, zato je Kate vedno pozorna na primerne lokacije v prostoru, kjer poteka slavje, in zunaj njega. “Čudovita svetloba seveda doda slikam dodatno plast čarobnosti. Posnetki so takoj videti bolj romantični, vendar se na svetlobo ni mogoče zanesti. Če je svetloba slaba, uporabim bliskavico. Vendar moramo delati čim hitreje, pri tem pa še vedno ustvariti nekaj, kar bosta ženin in nevesta z veseljem obesila na steno. Pričakujeta nekaj čudovitega in želim jima to dati.”
“Čas poskušamo prihraniti tako, da med fotografiranjem pri različnih goriščnih razdaljah uporabimo isti kot ali različne kote pri isti goriščni razdalji,” nadaljuje Kate. “Širši posnetki prikažejo več zgodbe, saj sta prizorišče in lokacija prav tako pomemben del dneva. Fotografom nam včasih prizorišče ni všeč, vendar je to del njihovega dne. Takrat uporabimo daljše goriščne razdalje, s katerimi lahko ustvarimo bolj ustvarjalne posnetke in posnamemo bolj intimne posnetke para. Takrat uporabim objektiv FE 135 mm f/1,8.”
Kate je všeč svoboda, ki ji omogoča, da je med fotografiranjem ustvarjalna in posname bolj intimne posnetke. “Lepo je vedeti, da sem lahko ustvarjalna in na primer fotografiram silhuete,” še dodaja. “Všeč mi je, da imam na voljo dovolj dinamičnega razpona, s katerim lahko prikažem detajl v senci. Med urejanjem lahko tako ustvarim popolnoma drug slog fotografije. To še posebej pride prav pri porokah, ki se odvijajo zelo hitro.”
"Vedno bom lovil svetlobo. S svetlobo se navadno spremeni v čarobno." – Trent Parke
Všečkajte nas na Facebooku
Spremljajte nas na YouTube