Ne glede na to, ali fotografira motokros, dirke enduro ali dogajanje na motociklistični stezi, je za vse fotografije Philipa Platzerja značilno, da jih preveva energija. Zdi se, da ima Philip, ki se je rodil in odraščal s strastjo do športov na prostem, to divje gibanje v krvi. Tekmovalci in motorji se vzpenjajo po balvanskih poljih in se zaženejo v ostre ovinke, med drvenjem pa od njih v loku odletavata blato in voda. Zdi se, da vsak kader kar prekipeva od dogajanja. Med odraščanjem je veliko smučal in deskal na vodi ter snegu, ta zagnanost pa je zagotovo postala del njegovega portfelja.
»Vsako fotografiranje je nov izziv,« se smeji Philip, »in mislim, da se zaradi tega vedno znova vračam k temu. Da bi lahko na sami lokaciji ustvarili kar najbolj dramatične fotografije, se morate vedno prilagajati in iskati rešitve. Nikoli ni tako preprosto, da se enostavno pojavite na prizorišču in pritisnete gumb!«
Dobro izhodišče za dodajanje naboja so zorni koti, pravi Philip. »Spreminjanje položaja fotografiranja lahko močno vpliva na to, da se nekaj, kar je videti precej statično, spremeni v fotografijo, polno dramatičnosti,« pojasnjuje. »Skoraj nikoli me ne boste videli fotografirati stoje! Vedno sem v nizkem položaju in poskušam motorista gledati od spodaj, kar ima številne prednosti. Nizki zorni koti objekt skoraj vedno naredijo močnejšega, motoriste pa dobesedno postavijo višje v kader in je tako vsak skok, ki ga naredijo, videti še bolj mogočen.«
»Nizka perspektiva doda tudi globino,« nadaljuje, »tako da na posnetku vidite več ozadja, kot so gore in nebo, pa tudi več ospredja. Vse to v fotografijo vnaša konkretnost, tako da ne prikazuje samo podobe v nerazpoznavnem okolju, temveč športnika, ki v resničnem okolju počne nekaj neverjetnega.«
Na Philipovih fotografijah je okolica vsekakor pomembna. »Voda in prah sta nam tukaj zagotovo v pomoč,« se smeji, »in čim več ju je, bolje je, če le motoristom ne povzročata težav. Brez pršenja ali prahu je težko dobiti fotografije, ki bi jih želeli. Včasih v ovinke celo namerno nasujemo nekaj razsutega gramoza ali peska, da je tam nekaj, kar lahko odletava izpod koles.«
Philip dodaja, da to velja tudi za zanimivosti v ospredju. »Brez ospredja je lahko fotografija videti zelo ploska, če pa imamo med kamero in voznikom nekaj zelenja ali skal, je posnetek zelo globok. Včasih v kader premaknem skale, da dosežem želeni učinek, spet drugič pa je treba ovire ali moteče elemente odstraniti. In seveda,« nadaljuje, »če imate ospredje in se premikate skupaj z motornim kolesom pri hitrosti npr. 1/80 s ali 1/60 s, bo to ospredje še bolj zamegljeno od ozadja, kar še poveča občutek hitrosti, ki ga skušam doseči.«
Ob vsem tem dogajanju Philip ne želi skrbeti glede tega, ali je njegov fotoaparat dovolj hiter. Na srečo pa za uporabnika fotoaparata Sony Alpha 1 to ni težava. »Včasih je bil najpomembnejši dejavnik izostritev tekmovalcev, z neverjetnim sistemom samodejnega ostrenja fotoaparata Sony Alpha 1 pa mi o tem ni treba več veliko razmišljati,« zatrdi. »Vse, kar mora biti izostreno, je ostro in v 95 % primerov uporabljam samo način sledenja. Usmerim se na motorno kolo, ki prihaja izza ovinka proti meni, način sledenja pa mu preprosto sledi na celi poti.«
Pri delu s komercialnimi strankami in blagovnimi znamkami, ki potrebujejo veliko različnih možnosti, pa je Philip hvaležen tudi za ločljivost 50 milijonov slikovnih pik v fotoaparatu Alpha 1. »Velikost fotografij se mi zdi odlična,« pravi, »saj so zaradi nje vsestransko uporabne. Stranke lahko fotografije uporabijo kot posnetek in jih obrežejo v ustrezno obliko, ki bo ustrezala njihovi postavitvi, ali pa izberejo podrobnosti v opremi motorista oz. se osredotočijo na dele motornega kolesa. Kot bi imeli popolnoma novo fotografijo!«
Nazadnje je tu še fizična oblika fotoaparata. Leteči pesek, prah in voda lahko poškodujejo fotoaparate, ki takim nalogam niso kos, vendar pa se Philip s svojim vzdržljivim in vremensko odpornim fotoaparatom Alpha 1 počuti popolnoma varnega. »Na začetku me je bilo nekoliko strah,« priznava, »da fotoaparat tega ne bo zmogel, saj so nekatere od teh situacij precej težavne. Ne govorimo o snemanju poroke z malo dežja. Gre za ležanje ob luži, kjer bo, če voznik vozi tako, kot je treba, po vas brizgala voda ali pa vas bo zasul prah. Fotoaparat Sony Alpha 1 pa samo malo očistite in že lahko delate naprej. Zato mislim, da ima tudi veliko energije!«
"Najboljše stvari se zgodijo zunaj območja udobja."