Medtem ko se mnogim od nas zdi, da so turistični avtobus brez strehe in slušalke z vodenjem v več jezikih najboljši način za raziskovanje mesta, potrebuje Guillaume Ruchon le fotoaparat, stojalo in svoji dve nogi.
Glede svojega nedavnega potovanja v Singapur je pojasnil, da je takoj po prihodu v mesto pobegnil med mestne ulice s fotoaparatom in stojalom v roki. »Ko sem se ponoči podal na ulice, sem se odločil vzeti svojo opremo in stojalo s sabo, da b lahko v celoti raziskal mesto.«
Guillaume je bil v mestu še posebej nadušen nad marino s sodobnimi fasadami in svetlimi lučmi, zato je tja postavil stojalo in začel fotografirati.
«Na drugih potovanjih običajno preberem spletne dnevnike ali na Instagramu preverim najboljše lokacije za fotografiranje, na tem potovanju pa sem se želel le sprehoditi po ulicah in opazovati,« pojasni.
»Kmalu sem ugotovil, da je arhitektura v Singapurju čudovita in večinoma sem se zadrževal v okolici marine, saj sem želel ujeti panoramo, pesek v zalivu v marini, vrt Supertree Grove in se seveda igrati z odsevi vode.«
Čeprav od nekdaj velja, da je za najboljše fotografije pomembna izbira pravega mesta, pa je za resnično dobre slike na koncu odločilna prava svetloba.
“Svetloba je absolutno najpomembnejša in stojalo je nepogrešljivo za stabilno namestitev fotoaparata, kar omogoča zajemanje z dolgotrajno osvetlitvijo,” pojasni, “poleg tega pa je treba paziti tudi na nastavitev beline, saj različni svetlobni viri ustvarjajo različno obarvano svetlobo.”
Guillaume meni, da so barve v prizoru še eden od načinov izražanja, »ko želimo povedati zgodbo z eno samo sliko, lahko spremenimo občutek na sliki glede na tople ali hladne barve, ki jih uporabimo, ko nastavljamo belino.«
V Singapur je Guillaume vzel Sony α7R III in objektiva serije G OSS FE 16–35 mm f/2,8 in 24–105 mm f/4.
Guillaume pravi, da je »objektiv serije GM FE 16–35 f/2,8 njegova prva izbira za fotografiranje arhitekture in pokrajine. Objektiv ni preširok in slike praktično ne popači. Če zoomirate na 35 mm, lahko še vedno fotografirate pri f/2,8 in dobite odlične rezultate, kar se tiče ostrine in definicije.«
Največja prednost fotoaparata Sony α7R III je zanj izjemna ločljivost z 42,2 milijona slikovnih pik. “Brez tega ne gre,” pravi Guillaume “podrobnosti omogočajo izjemno urejanje kot tudi obrezovanje.” Pri toliko podrobnostih boste morda želeli nastaviti poudarke in sence na – 100 in + 100, da pokažete čim več, vendar Guillaume tistim, ki se šele učijo uporabljati krivulje odtenkov v programski opremi za urejanje, svetuje, da nastavijo poudarke in kontrast. “To je veliko bolj ustvarjalno kot zgolj nastaviti poudarke in sence, hkrati pa se je veliko težje naučiti, kako to uporabljati uspešno,” pove.
Visoka ločljivost in dinamičen razpon nista edini funkciji fotoaparata α7R III, ki pomagati pri fotografiranju obrisa mesta ponoči. »Pri nočnem fotografiranju v Singapurju mi je resnično pomagala 12,4-kratna povečava«. Guillaume lahko tako pri šibki svetlobi zagotovi bolj natančno ostrenje skozi elektronsko iskalo. »Povečava v kombinaciji z izraziti ostrenjem mi pomaga dvakratno zagotoviti, da so moje slike popolnoma izostrene.«
Čeprav ponuja vsako mesto Guillaumu novo priložnost za raziskovanje in fotografiranje ponoči, pa morda obstaja tudi nevarnost, da se naveliča? »Haha, nikoli!« pove, »vreme in letni časi se nenehno spreminjajo, prav tako pogosto tudi svetloba. Seveda se spreminjajo tudi moje slike, saj se razvijam in spreminjam svoj slog. Vedno obstaja nekaj novega, kar lahko odkrijemo!«