Skoči na vsebino
Slike FE 50 mm F2.8 Macro
Slike FE 50 mm F2.8 Macro
Slike FE 50 mm F2.8 Macro

Popoln makroobjektiv za vsakdanjo uporabo

Ta vsestranski »običajni« 50-milimetrski glavni makroobjektiv za senzorje polnega formata je idealen za vsakdanjo uporabo in hkrati za ustvarjanje osupljivih makro slik formata 1 : 1. Objektu se lahko približate vse tja do 16 centimetrov, saj vam običajen vidni kot omogoča, da vključite elemente ozadja, ki dopolnjujejo ustvarjalno svobodo. Kontrolniki in uporaba so optimizirani za preprosto in učinkovito snemanje od blizu.

Združljivost objektiva FE 50 mm F2.8 Macro

Fotoaparati polnega formata serije E

Fotoaparati polnega formata serije E

Fotoaparati APS-C serija E

Fotoaparati APS-C serija E

Za več informacij o združljivosti objektiva in ohišja sledite spodnji povezavi.

  • Približajte se
  • Objekti, ki izstopajo
  • Velikost in teža, sprejemljivi povsod
  • Popolna vsestranskost

Konfiguracija objektiva

Izjemna optična zmogljivost za fotoaparate Sony, natančno zasnovano za vsestransko in zanesljivo uporabo pri različnih načinih fotografiranja.

 [1] Asferični objektiv, [2] Steklo ED

Diagram MTF

Sistem MTF (funkcija prenosa modulacije) opisuje, kako dobro objektiv reproducira fine podrobnosti, ki so merjene kot dosežena stopnja kontrasta med natančno razmaknjenimi linijami.

[3] Prostorska frekvenca
[4] Najširša zaslonka
[5] Zaslonka F8
R: Radialne vrednosti
T: Tangentalne vrednosti

[1] Kontrast (%)
[2] Razdalja od optičnega središča objektiva (mm)

Oglejte si vzorčne fotografije in videoposnetke

Specifikacije in funkcije
  • Standardni 50 mm makroobjektiv 1:1

  • Kompaktna, lahka zasnova

  • Krožna zaslonka s 7 ploščicami za čudovite učinke zameglitve

  • Najkrajša razdalja ostrenja 0,16 m

  • Na prah in vlago odporna zasnova

Najmanjša razdalja ostrenja
0,16 m (0,53 čevlja)
Največje razmerje povečave (x)
1
Premer filtra (mm)
55
Teža
236 g (8,4 oz)

Kaj je v škatli?

Sprednji pokrov objektiva: ALC-F55S, Zadnji pokrov objektiva: ALC-R1EM

Podjetje Sony ne želi svojim kupcem ponuditi le izdelkov, storitev in vsebine, s katerimi jim pričara izredno izkušnjo, temveč želi s poslovnimi dejavnostmi doseči tudi ničelni vpliv na okolje Preberite več o podjetju Sony in okolju