ID članka : 00155227 / Nazadnje spremenjeno : 21.05.2019

Potrebujem pomoč s svojim računom MySony ali pri registraciji izdelka v računu MySony.

Zadevni izdelki in kategorije za ta članek


 

Neveljaven e-poštni naslov ali geslo

 

1. korak: Preverite, ali ste pravilno vnesli e-poštni naslov, s katerim ste se registrirali.

Morda ste se zatipkali ali pa ste uporabili napačen e-poštni naslov:

  • MySony je povezan z drugimi Sonyjevimi računi, kot so PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia in drugi: za prijavo v račun MySony lahko uporabite isti e-poštni naslov, ki je povezan z drugimi Sonyjevimi računi.
     
  • Če ste v preteklosti ustvarili račun Sony in ga prek e-pošte niste potrdili v določenem časovnem obdobju (72 ur), tega računa ne morete uporabljati. To velja za vse Sonyjeve storitve. Vpišite se v ta nepotrjen račun in ponovno pošljite povezavo za aktivacijo/potrditev ter nato prek e-pošte aktivirajte svoj račun.

 

2. korak: Uporabite funkcijo "Forgot my password" (Pozabljeno geslo)

Geslo lahko ponastavite s spodnjimi možnostmi za ponastavitev gesla:

  1. Vnesite datum rojstva, ki ste ga registrirali.
  2. Odgovorite na varnostno vprašanje.
  3. Mobilno preverjanje (Kako omogočiti preverjanje v dveh korakih)

Ko boste uspešno opravili korake, boste prejeli povezavo za ponastavitev gesla. Če niste prejeli e-pošte, preverite mapo z vsiljeno pošto.
Lahko poskusite tudi ponovno poslati povezavo ali počakajte 24 ur in poskusite znova.

Opomba: če se boste pri eni izmed treh možnosti zmotili, vas bo naš sistem nemudoma pozval, da se obrnete na podporo. Še vedno lahko poskusite s preostalimi možnostmi.

 

Moj račun MySony je zaklenjen

"Doseženo je največje število neuspešnih poskusov prijave. Da zavarujemo vaš račun, ga bomo zaklenili za 120 minut."

Počakajte 120 minut, nato preverite, ali morda na vnašanje gesla ne vpliva tipka Caps Lock ali Num Lock na tipkovnici.
Lahko pa tudi ponastavite geslo s funkcijo "Forgot your password" (Pozabljeno geslo).

 

Spreminjanje računa MySony

Kako spremeniti podatke računa (e-pošta, geslo in naslov)

  • Prijavite se v račun MySony.
  • Pojdite v razdelek [My Account Details] (Podrobnosti mojega računa).
  • Posodobite ustrezna polja.

 

Želim izbrisati račun MySony.

Žal nam je, da odhajate. Svoj račun lahko odstranite tako, da sledite spodnjim korakom:

  • Prijavite se v račun MySony.
  • Kliknite [My Account Details] (Podrobnosti mojega računa).
  • Pomaknite se na dno in izberite [Remove account] (Odstrani račun).

 

Kako povezati račun MySony z računi drugih Sonyjevih storitev

Če že imate obstoječ račun z drugo Sonyjevo storitvijo, se lahko v račun MySony vpišete s prijavnimi podatki drugega računa. Nato boste prejeli sporočilo, ki vas bo pozvalo, da nadgradite svoj račun. Med nadgradnjo boste mogoče morali vnesti nekatere dodatne informacije. To velja tudi obratno, in sicer z ustvarjenim računom MySony se lahko prijavite v druge Sonyjeve storitve.

Povežete lahko račune za naslednje spletne storitve skupine Sony:

Storitve, ki jih ponuja Sony Europe:

  • MySony
  • Sony Community

Storitve, ki jih ponujajo druge družbe v skupini Sony:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
  • PlayStation™ Plus
  • PlayStation™ Video
  • PlayStation™ Music
  • PlayStation™ Now
  • PlayStation™ Vue

 

Kako omogočiti preverjanje v dveh korakih?

  1. Prijavite se v račun MySony, izberite možnost [My Account] (Moj račun) in se pomaknite navzdol do možnosti [Change Other Security Details] (Sprememba drugih varnostnih podatkov).
  2. Izberite [2 Step Verification] (Preverjanje v dveh korakih; na dnu strani) in nato izberite [Edit] (Urejanje).
  3. Vnesite telefonsko številko.
  4. Prejeli boste 6-mestno kodo, s katero boste aktivirali preverjanje v dveh korakih.

Dodatne varnostne kode

Če iz nekega razloga ne boste mogli prejeti kode za preverjanje v dveh korakih, se lahko še vedno vpišete z dodatno varnostno kodo. Prejeli boste deset kod in vsako lahko uporabite le enkrat.

 

Kaj naredim, če ne najdem izdelka, ki ga želim registrirati?

  1. Najprej se prepričajte, da je izdelek, ki ga želite registrirati, izdelek družbe Sony Electronics (mednje spadajo televizorji, zvočni, in fotografski izdelki). Če imate Sonyjevo mobilno napravo (Xperia) ali Sonyjev profesionalni izdelek, obiščite eno od naslednjih strani:
  1. Če ste prepričani, da je vaš izdelek izdelala družba Sony Electronics, in ste ročno vnesli ime izdelka, vendar ga kljub temu ne najdete, ga poiščite s pomočjo spustnega menija.
     
  2. Če ste izdelek kupili v regiji, ki ni Evropa (npr. Tihomorska Azija, Severna, Srednja, Južna Amerika itd.), morate izdelek registrirati na spletni strani ustrezne regije. Izdelke, ki ste jih kupili izven Evrope, trenutno ni mogoče registrirati v računu MySony. Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti.
  1. Če ti dve možnosti ne delujeta, vašega izdelka morda ni v naši bazi podatkov. Obrnite se na nas, da to potrdimo.
  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite