ID članka : 00155227 / Nazadnje spremenjeno : 12.07.2018

Potrebujem pomoč s svojim računom MySony ali pri registraciji izdelka v računu MySony.

Zadevni izdelki in kategorije za ta članek

Na tej strani najdete informacije o storitvi  MySony in pomoč pri odpravljanju težav z registracijo svojega izdelka in računa.

Račun

Izdelki


Račun

Težave s prijavo: Nimam dostopa do svojega računa

Če nimate dostopa do svojega računa, zagotovite, da

  • ste pravilno vnesli svoj e-poštni naslov.
  • Če je e-poštni naslov pravilen in ste pozabili geslo, uporabite funkcijo Forgot your password (Ste pozabili geslo). Za ponastavitev gesla boste morali odgovoriti na varnostno vprašanje in vnesti svoj datum rojstva.

 

Kaj se zgodi, če pozabim varnostno vprašanje?

Če ste izgubili dostop do računa, imate na voljo dve možnosti:

  1. Obrnite se na nas. Naši svetovalci v centru za pomoč uporabnikom vam lahko znova omogočijo dostop do računa. Da bi to težavo preprečili, bomo v prihodnosti uvedli drugačen varnostni sistem.
  2. Ustvarite nov račun z drugim e-poštnim naslovom.

 

Moj račun je zaklenjen

Če ste se večkrat poskusili prijaviti in vam ni uspelo, bo vaš račun zaklenjen 120 minut.
Po preteku tega časovnega obdobja lahko poskusite znova.  

  • Zagotovite, da na vnašanje gesla ne vpliva tipka Caps Lock ali tipka Num Lock na tipkovnici.
  • Čez 120 minut lahko poskusite ponastaviti geslo s funkcijo Forgot your password (Ste pozabili geslo).

Zaslon za prijavo v MySony

Želim posodobiti račun

Posodobitev e-poštnega naslova ali naslova:

  1. Prijavite se v račun My Sony.
  2. Odprite razdelek My account (Moj račun).
  3. Posodobite ustrezna polja.

 

Ali lahko spremnim svoje geslo?

Postopek za spreminjanje gesla:

  1. Prijavite se v račun My Sony.
  2. Odprite razdelek My account (Moj račun).
  3. Pomaknite se navzdol in poiščite razdelek Change my password (Spremeni geslo).
  4. Vnesite staro in novo geslo
  5. Potrdite s klikom možnosti Change my password (Spremeni geslo).

 

Želim izbrisati račun

Žal nam je, da odhajate. Svoj račun lahko izbrišete tako, da sledite spodnjim korakom:

  1. Prijavite se v račun My Sony.
  2. Kliknite podatke o računu 
  3. Pomaknite se na dno strani in izberite Remove account (Odstrani račun).

Odstrani račun

 

Izdelki

Kaj naredim, če ne najdem izdelka, ki ga želim registrirati?

  1. Najprej se prepričajte, da je izdelek, ki ga želite registrirati, izdelek družbe Sony Electronic. Če imate Sonyjevo mobilno napravo (Xperia) ali Sonyjev profesionalni izdelek, obiščite eno od naslednjih strani:
  2. Če ste prepričani, da je vaš izdelek izdelek družbe Sony Electronics, in ste ročno vnesli ime izdelka, vendar ga kljub temu ne najdete, ga poiščite s pomočjo spustnega menija.
  3. Če ti dve možnosti ne delujeta, vašega izdelka morda ni v naši bazi podatkov. Obrnite se na nas, da to potrdimo.

 

Kako posodobim ali odstranim izdelek?

Za posodobitev ali odstranitev izdelka iz svojega računa sledite spodnjim navodilom:

  1. Prijavite se v račun My Sony.
  2. Pomaknite se v My products (Moji izdelki) in izberite ustrezen izdelek.
  3. Kliknite "Change my product details" (Sprememba podatkov mojega izdelka) ali "Remove the product" (Odstrani izdelek).

 

Ne morem opraviti registracije, ker stran ne sprejema moje serijske številke

Serijska številka ni obvezna, zato lahko nadaljujete brez njenega vnosa.

Če niste prepričani, kje lahko najdete serijsko številko svojega izdelka, si oglejte našo stran s pomočjo. Na strani je prikazano, kje lahko najdete številko modela in serijsko številko.

 

Kako lahko preverim, če je bila registracija mojega izdelka uspešna?

  1. Odprite zavihek "My products" (Moji izdelki).
  2. Preverite, ali je izdelek na voljo ali ne.
  3. Če izdelek ni na voljo ali ni posodobljen, poskusite izdelek ponovno registrirati ali posodobiti. Če izdelka še vedno ne morete registrirati, se obrnite na nas.
  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite