ID članka : 00275459 / Nazadnje spremenjeno : 09.03.2022

Na voljo je nova posodobitev: rešitev za zamegljeno ali kvadrirano sliko na televizorju (februar 2022)

    Odpravljeno občasno kvadriranje ali zameglitev slike

    Februarja 2022 je podjetje Sony izdalo novo posodobitev programske opreme, ki odpravlja občasno kvadriranje ali zameglitev (težave z makrobloki) pri gledanju televizorja z modulom CI+. Če na televizijskem zaslonu občasno opazite posamezne kvadratne slikovne pike, sledite navodilom v tem članku in prenesite novo posodobitev programske opreme.

    Opomba: Posodobitev programske opreme bo na voljo postopoma in točen datum izdaje je odvisen od modela televizorja.


    1. korak: preverite, za katere modele televizorjev

    Težava kvadriranja se lahko pojavi na teh modelih televizorjev, še posebej, če za gledanje televizije uporabljate pametno kartico modula CI+. Preverite, ali je serija vašega televizorja na spodnjem seznamu:

    • Sonyjevi modeli Android TV 2021: serije X80J, X81J, X82J, X85J, X89J, X90J, X92J, X93J, X94J, X95J, A80J, A83J, A84J, A90J in Z9J
    • Sonyjevi modeli Android TV 2020: Seriji XH90 in XH92

    Kako vem, če uporabljam modul CI+?


    2. korak: posodobite programsko opremo televizorja

    Če imate na televizorju omogočeno nastavitev Automatically check for update (Samodejno preverjanje za posodobitev), boste posodobitev prejeli samodejno.

    NAMIG: če želite posodobitev programske opreme za svoj televizor prejeti takoj, ko bo na voljo, opravite postopek v spodnjih korakih:

    Odprite Settings (Nastavitev) → System (Sistem) → About (Vizitka) → System Software update (Posodobitev programske opreme sistema) → Software update (Posodobitev programske opreme).
     

    Posodobitev lahko prenesete tudi z uporabo pogona USB.

     

     

     

     

     

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite