ID članka : 00254260 / Nazadnje spremenjeno : 04.12.2020

Kako izvedem tovarniško ponastavitev na Sonyjevem vmesniku Android TV?

    POMEMBNO:

    OPOMBE:

    • Nekatere podatke aplikacij lahko obnovite, če so [Aplikacije] sinhronizirane z računom Google. 
      • Android™ 9:
        [DOMOV] > [Nastavitve] > [Device Preferences] (Nastavitve naprave) > [Google] > [Choose synced apps] (Izberi sinhronizirane aplikacije) > izberite elemente za sinhronizacijo z računom — [Sync now] (Sinhronizoraj zdaj)
      • Android 7.0, Android 8.0:
        [DOMOV] > [Nastavitve] > [Google] > [Choose synced apps in Sync] (Izberi sinhronizirane aplikacije v mapi Sinhronizacija)> izberite elemente za sinhronizacijo z računom > [Sync now] (Sinhoniziraj zdaj)
      • Android 6.0:
        [DOMOV] > [Nastavitve] > [Personal] (Osebno) > [Google] > [Choose synced apps in Sync] (Izberi sinhronizirane aplikacije v mapi Sinhronizacija) > izberite elemente za sinhronizacijo z računom > [Sync now] (Sinhroniziraj zdaj)
    • Tovarniška ponastavitev lahko traja nekaj trenutkov. Počakajte, da prejmete obvestilo o dokončanem postopku.
    • Ko je postopek tovarniške ponastavitve uspešno končan, televizor preklopi na čarovnika za začetno nastavitev. Sprejeti boste morali Googlove pogoje uporabe in Googlov pravilnik o zasebnosti.
    • Po tovarniški ponastavitvi boste morali znova aktivirati zaporedje seznanjanja za sledilno ploščico.

    Spodaj izberite stanje televizorja. Postopek je drugačen glede na stanje televizorja.


    Če je mogoče prikazati začetni zaslon
     

    OPOMBA: prikazan zaslon se lahko razlikuje glede na model ali različico operacijskega sistema.

    1. Vklopite televizor.
    2. Na daljinskem upravljalniku pritisnite gumb HOME (Domov).
    3. Izberite Nastavitve.
    4. Naslednji korak je odvisen od možnosti menija televizorja:
      • Izberite Device Preferences (Nastavitve naprave) > Ponastavitev (Android 9).
      • Izberite Storage & Reset (Shranjevanje in ponastavitev) (Android 8.0 ali starejša različica).
    5. Izberite Factory data reset (Tovarniška ponastavitev podatkov).
    6. Izberite Factory data reset (Tovarniška ponastavitev podatkov).

    1. Izberite Erase Everything (Izbriši vse).
      OPOMBA: če se prikaže okno za vpis gesla, vnesite geslo za starševski zaklep (Oddajanje).
    2. Izberite možnost Da.

     Če začetnega zaslona ni mogoče prikazati (gumb HOME (Domov) na daljinskem upravljalniku ne deluje)

    Če se televizor odzove, ko pritisnete gumb HELP (Pomoč) na daljinskem upravljalniku, upoštevajte postopek v nadaljevanju.
    OPOMBA: prikazan zaslon se lahko razlikuje glede na model ali različico operacijskega sistema.

    1. Vklopite televizor.
    2. Na daljinskem upravljalniku pritisnite gumb HELP (Pomoč).
    3. V razdelku Navodila za uporabo TV-ja izberite Vodnik za pomoč.
    4. Izberite Nastavitve.
    5. Izberite Configuring the TV (Konfiguracija televizorja).
    6. Izberite TV.
    7. Izberite   Nastavitve.
    8. Naslednji korak je odvisen od možnosti menija televizorja.
      • Izberite Device Preferences (Nastavitve naprave) > Ponastavitev(Android 9)
      • Izberite Storage & Reset (Shranjevanje in ponastavitev) (Android 8.0 ali starejša različica)
    9. Izberite Factory data reset (Tovarniška ponastavitev podatkov).
    10. Izberite Erase Everything (Izbriši vse).
      OPOMBA: če se prikaže okno za vpis gesla, vnesite geslo za starševski zaklep (Oddajanje).
    11. Izberite možnost Da.
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite