Kako odpraviti težavo z neprekinjenimi ponovnimi zagoni Sonyjevih televizorjev letnika 2020 s sistemom Android
Če stranka ne uporablja možnosti HbbTV in ima po izvedbi korakov, opisanih v članku, še vedno težave, svetujte stranki, da onemogoči možnost HbbTV.
Ali se vaš televizor letnika 2020 s sistemom Android neprekinjeno ponovno zaganja?
Če se vaš Sonyjev televizor s sistemom Android neprekinjeno ponovno zaganja ali z drugimi besedami, če se ujame v zanko nenehnih ponovnih zagonov, boste morda morali izvesti prisilno tovarniško ponastavitev.
Do težave z neprekinjenimi ponovnimi zagoni lahko pride, ko se programska oprema televizorja po posodobitev vdelane programske opreme sesuje, in ni mogoče opraviti običajne tovarniške ponastavitve.
Če se začne televizor neprekinjeno ponovno zaganjati, prikaže naslednji zagonski zaslon:
Kako izvesti prisilno tovarniško ponastavitev z gumbi na televizorju
OPOZORILO: Prisilna tovarniška ponastavitev podatkov bo iz televizorja odstranila vse prilagojene nastavitve, vključno s prenesenimi aplikacijami, sistemskimi podatki, razvrstitvijo kanalov in nastavitvami brezžična omrežja. Predstavitveni podatki za prodajo na modelih ZH8 bodo prav tako izbrisani iz notranjega pomnilnika. Če lahko dostopate do menija televizorja, namesto tega izvedite tovarniško ponastavitev podatkov.
Pred začetkom prisilne tovarniške ponastavitve
- Za ta postopek bosta morda potrebni dve osebi.
- Mesto, kjer se nahajajo gumbi, je odvisno od modela televizorja.
- Po izvedeni prisilni tovarniški ponastavitvi, boste morda lahko povrnili nekatere podatke aplikacij, če so slednje sinhronizirane z vašim Googlovim™ računom. Koraki za izvedbo sinhronizacije aplikacij so odvisni od možnosti menija televizorja:
- HOME (Domov) → Settings (Nastavitve) → Device Preferences (Nastavitve naprave) ali Accounts & Sign-In (Računi in prijava) → Google → Choose synced apps (Izbira sinhroniziranih aplikacij) → Izberite elemente za sinhronizacijo z računom → Sync now (Sinhroniziraj zdaj).
- HOME (Domov) → Settings (Nastavitve) → Google → Izberite sinhronizirane aplikacije v razdelku Sync (Sinhronizacija) → Izberite elemente za sinhronizacijo z računom → Sync now (Sinhroniziraj zdaj).
- HOME (Domov) → Settings (Nastavitve) → Personal (Osebno) → Google → Izberite sinhronizirane aplikacije v razdelku Sync (Sinhronizacija) → Izberite elemente za sinhronizacijo z računom → Sync now (Sinhroniziraj zdaj).
Kako izvesti prisilno tovarniško ponastavitev
Najprej ugotovite število gumbov na televizorju. Za pomoč pri iskanju mesta, kjer se na televizorju nahajajo gumbi, lahko obiščete to povezavo.
- Na televizorju je samo en gumb: Gumb
(vklop/izklop) se pri pogledu od spredaj nahaja na sredini spodnjega dela ali na levi strani televizorja.
- Na televizorju so trije gumbi: gumbi se nahajajo na levi, desni ali hrbtni strani televizorja, odvisno od modela.
Če ne najdete gumbov na televizorju, preberite navodila za uporabo televizorja. Navodila za uporabo so objavljena na strani za podporo posameznega modela televizorja.
Sledite navodilom v skladu s številom gumbov na televizorju.
Tip A: Model televizorja ima samo en gumb
Tip B: model televizorja ima tri gumbe
Izvedel sem prisilno tovarniško ponastavitev podatkov in ne morem nastaviti satelitskega sprejema
Če imate po tovarniški ponastavitvi težave z nastavitvijo satelitskega sprejema, obiščite vodič za nastavitev satelitskega sprejema ali si oglejte ta videoposnetek:

Če nastavitve sprejema kljub temu ne morete izvesti, se obrnite na nas.