ID članka : 00126964 / Nazadnje spremenjeno : 12.07.2018

Vrnitev na prejšnjo različico sistema Windows po namestitvi sistema Windows 10

Zadevni izdelki in kategorije za ta članek

Sistem Windows 10 ima na voljo funkcijo Vrnitev na prejšnjo različico, ki vam omogoča, da se v 30 dneh vrnete na prejšnjo različico sistema Windows (Windows 7 ali Windows 8.1) – ali prejšnjo graditev sistema Windows 10 – če to morate ali želite storiti po nadgradnji.

POMEMBNO:

  • Ta postopek lahko izvedete le v prvih 30 dneh po nadgradnji na Windows 10.
  • Sistem lahko povrnete na prejšnjo različico sistema Windows le, če ste namestili Windows 10 kot nadgradnjo sistema Windows 7 ali Windows 8.1. Pri polni namestitvi sistema Windows 10 "od začetka" se lahko vrnete le na prejšnje graditve sistema Windows 10.
  • Če za prijavo v sejo sistema Windows 7 ali 8.1 uporabljate geslo, si morate geslo zapomniti.
  • Če tega še niste storili pred nadgradnjo na sistem Windows 10, vam priporočamo, da varnostno kopirate vse svoje podatke pred začetkom postopka vračanja na prejšnjo različico.
  • Aplikacije, nameščene (ali odstranjene) po nadgradnji na Windows 10, boste morali ponovno namestiti.
  • Vse spremembe sistema ali nastavitve računalnika po nadgradnji na Windows 10 bodo izgubljene.
  • Če vam je zmanjkalo prostora na disku in ste za dokončanje prvotne nadgradnje na Windows 10 uporabili zunanjo napravo za shranjevanje USB, boste morali za postopek vrnitve na prejšnjo različico uporabiti isto napravo za shranjevanje USB.
Preprosto sledite postopku spodaj za vrnitev na Windows 7 ali Windows 8.1:
  1. Najprej odprite meni Start in izberite možnost Settings (Nastavitve).
  2. V meniju Settings (Nastavitve) izberite Update & security (Posodabljanje in varnost).

    Posodabljanje in varnost
  3. V levem podoknu izberite Recovery (Obnovitev). Na voljo imate 3 možnosti:

    1. Ponastavitev tega računalnika: Brisanje vsega in ponovna namestitev sistema Windows 10.
    2. Vrnitev na [prejšnjo različico sistema Windows]: Obnovitev prejšnje različice sistema Windows.
    3. Napredni zagon: Tukaj lahko spreminjate svoje nastavitve zagona računalnika, obnovite sistem Windows s prejšnjega posnetka sistema, zaženete sistem z diska ali naprave USB itd.

      Možnosti obnovitve

  4. Izberite Get Started (Začni) pod možnostjo Go back to [your previous version of Windows] (Vrnitev na [prejšnjo različico sistema Windows]). Microsoft vas bo nato prosil za povratne informacije o sistemu Windows 10.
  5. Sledite navodilom na zaslonu in izberite možnost Go back to Windows 7/8.1 (Vrnitev na Windows 7/8.1).

OPOZORILO: Obstaja nevarnost izgube podatkov. Med vračanjem na starejšo različico ne izklapljajte računalnika in ne odklapljajte napajalnega kabla.

Postopek povrnitve prejšnjega stanja se začne. Čas, potreben za ta postopek, je odvisen od podatkov, shranjenih v računalniku, zmogljivosti strojne opreme itd. Postopek lahko traja od 10 minut do nekaj ur. 

OPOMBA: Ko bo 30-dnevni rok potekel, funkcija Vrnitev na prejšnjo različico ne bo več na voljo na zaslonu Update & security (Posodabljanje in varnost).

Ko je postopek povrnitve prejšnjega stanja končan, bo vaš računalnik samodejno znova zagnan in naložena bo vaša prejšnja različica sistema Windows.

POMEMBNO: Funkcija Vrnitev na prejšnjo različico morda ne bo uspešna, če velja kar koli od naslednjega:

  • Računalnik deluje na baterijo. Računalnik je treba priključiti na električno omrežje.
  • Izveden je bil postopek osvežitve.
  • Izveden je bil postopek ponastavitve.
  • Urejal se je imenik Disk Cleanup (Čiščenje diska) (windows.old ali .~bt).
  • Datoteke so bile ročno izbrisane iz imenika windows.old ali .~bt ali pa je bil izbrisan celoten imenik.
  • Dodan je bil nov uporabniški račun (preklop iz lokalnega računa v račun Microsoft ni vključen).

Če funkcija Vrnitev na prejšnjo različico ni na voljo, morate izvesti obnovitev sistema .

  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite