ID članka : 00254211 / Nazadnje spremenjeno : 19.11.2020

Televizor nima slike ali zvoka, ko je povezan s konzolo PS5 prek kabla HDMI.

    S programsko opremo televizorja so težave, zaradi katerih televizor nekaj časa morda nima zvoka ali slike (približno minuto), ko je povezan z igralno konzolo PS5™. Te težave bodo odpravljene s prihodnjo posodobitvijo programske opreme. Dodajte to stran med zaznamke in redno spremljajte prihodnje posodobitve.

    Medtem lahko te težave začasno odpravite na naslednji način:

    S to nastavitvijo pretvorite signal 4K 120 Hz v signal 4K 60 Hz, zato morate posodobiti programsko opremo televizorja, ko bo posodobitev na voljo.

    1. Spremenite nastavitev HDMI® Signal Format (Format signala HDMI) v Standard format (Standardni format) ali Enhanced format (Dolby Vision) (Izboljšani format (Dolby Vision)) za vhod HDMI, na katerega je priključena konzola PS5.
      1. Izberite Settings (Nastavitve) → Watching TV (Gledanje televizije) → External inputs (Zunanji vhodi) → HDMI signal format (Format signala HDMI). 
      2. Izberite vhod HDMI, v katerega je priključena konzola PS5 (HDMI 3 ali HDMI 4), in nato spremenite nastavitev v Standard format (Standardni format) ali Enhanced format (Dolby Vision) (Izboljšani format (Dolby Vision)).
    2. Na daljinskem upravljalniku pritisnite in zadržite gumb za napajanje (Power), dokler se na zaslonu televizorja ne prikaže Restart (Ponastavitev), nato pa pritisnite gumb Enter za ponovni zagon.
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite