ID članka : S700024982 / Nazadnje spremenjeno : 12.07.2018

Kako odpraviti težave s povezavo z brezžičnim omrežjem

    Sedite spodaj opisanemu postopku za odpravljanje težav z brezžično povezavo, vključno s prekinjanjem povezave, nevzpostavitvijo povezave ali slabim signalom.

    ocena težavnosti Ocena težavnosti:
    Srednja
    potreben čas Potreben čas:
    15-30 minut

    OPOMBA: ker je vsak izmed teh korakov morebitna rešitev te težave, po vsakem izvedenem koraku poizkusite vzpostaviti povezavo z brezžičnim omrežjem in si v vašem brskalniku ogledati spletne strani.

    Preverite fizično stikalo Wireless [Brezžično]

    Preverite, ali je fizično stikalo Wireless [Brezžično] prestavljeno v položaj ON [VKLOP]. Za navodila glejte priročnik za uporabo.
    Stikalo Wireless [Brezžično]
    Slika 1 - Stikalo Wireless [Brezžično]

    Preverite pripomoček za brezžično omrežje

    V opravilni vrstici najdite ikono za brezžično omrežje in preverite, ali je le-to vklopljeno.  Glede na model vašega računalnika VAIO je lahko nameščen drugačen pripomoček za brezžično omrežje.  Večina modelov VAIO za upravljanje brezžičnih omrežij uporablja Wireless Device Switch ali VAIO Smart Network.

    Ikona za Wireless device switch – Informacije o Wireless Device Switch
    Ikona VAIO Smart Network – Informacije o VAIO Smart Network

    Za tipično konfiguracijo mora biti izbrana možnost "Enable 2.4 GHz Wireless LAN" [Omogoči 2,4 GHz brezžični LAN].
    Če naprave Bluetooth niso uporabljene, priporočamo, da pustite to možnost onemogočeno.

    Ponovna namestitev/posodobitev gonilnika in pripomočka

    Znova namestite pripomoček Wireless Lan Utility and Driver z uporabo programske opreme VAIO Recovery.

    OPOMBE:
    če potrebujete za uporabo programske opreme VAIO Recovery informacije za določen model, glejte navodila za uporabo, ki so priložena izdelku.

    Z našega spletnega mesta s prenosi prenesite in namestite posodobitve, povezane z krajevnim omrežjem, če so te na voljo.

    Preizkusite povezavo z drugim računalnikom

    Preizkusite drugi računalnik na brezžičnem omrežju, če je to možno.

    OPOMBA: če je z drugim računalnikom mogoče vzpostaviti povezavo, to potrjuje, da vzrok za težavo ni ISP, modem ali usmerjevalnik.

    Izklopite nastavitev za upravljanje porabe energije kartice WLAN

    Odprite orodje Upravitelj naprav
    V Omrežne kartice najdite možnost Kartica za brezžično omrežje.
    Z desno miškino tipko kliknite in izberite Lastnosti
    Izberite zavihek Upravljanje porabe energije
    Počistite polje 'Dovoli računalniku, da izklopi to napravo zaradi varčevanja z energijo' in kliknite V redu
    Upravljanje porabe energije brezžične kartice
    Slika 3 – Lastnosti brezžične kartice


    Popravite brezžično povezavo

    Kliknite Start – premaknite kazalnik miške čez Omrežje in z desno miškino tipko kliknite in izberite Lastnosti
    Na levi strani v Središče za omrežje in skupno rabo kliknite opravilo Diagnosticiranje in odpravljanje težav
    Središče za omrežje in skupno rabo
    Slika 4 – Središče za omrežje in skupno rabo


    Onemogočite internetni protokol različice 6 (TCP/IPv6)

    V razdelku Središče za omrežje in skupno rabo kliknite Ogled stanja za brezžično omrežno povezavo.
    V oknu stanja povezave kliknite Lastnosti.
    Počistite možnost Internetni protokol različice 6 (TCP/IPv6) in kliknite V redu.
    Onemogoči IPv6
    Slika 5 – Onemogočanje IPv6

    Preizkusite povezavo v varnem načinu z omrežjem

    Zaženite računalnik v varnem načinu z omrežjem in preizkusite brezžično povezavo z brskalnikom Internet Explorer.

    OPOMBA: če je povezava vzpostavljena v varnem načinu, je vzrok za težavo verjetno protivirusna ali protivohunska programska oprema. Konfigurirajte programsko opremo v skladu z navodili proizvajalca.

    OPOZORILO: če ste pri odpravljanju težave odstranili ali onemogočili protivirusno ali protivohunsko programsko opremo, Sony priporoča, da jo znova omogočite ali namestite, da preprečite izpostavljenost računalnika zlonamernim programom. Ko je programska oprema omogočena ali znova nameščena, jo konfigurirajte v skladu z navodili proizvajalca, da bo spletna ali omrežna povezava lahko pravilno delovala.

    Preverite konfiguracijo usmerjevalnika

    Preverite, ali je naslov WAN IP usmerjevalnika v skladu z navodili proizvajalca.

    OPOMBA: če usmerjevalnik ne dobi naslova WAN IP, je vzrok za težavo najverjetneje težava z ISP.

    OPOZORILO: obstaja tveganje izgube podatkov. Če je bil usmerjevalnik specifično konfiguriran (PPPoe, DSL, MAC filtriranje naslova, varnost itd.), bodo nastavitve odstranjene s ponastavitvijo usmerjevalnika in jih bo treba znova konfigurirati.

    Ponastavite usmerjevalnik in/ali modem v skladu z navodili proizvajalca.
    Namestite posodobitev vdelane programske opreme usmerjevalnika in/ali modema, če je ta na voljo. Na spletni strani proizvajalca preverite, ali so na voljo posodobitve in navodila.

    Brezžične interference

    Preverite, ali so vzrok za težavo brezžične interference.  Zagotovite, da v bližini brezžičnega usmerjevalnika ali računalnika VAIO ni nobene električne opreme.
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite