ID članka : S700024980 / Nazadnje spremenjeno : 12.07.2018

Kako odpraviti težave z zaslonom

    Ta članek vam bo pomagal ugotoviti, ali je vaša težava z zaslonom povezana s strojno ali programsko opremo.
    Težave z zaslonom se lahko kažejo kot črte, utripanje, barvna nasičenost, popačenje, črn zaslon, ...
    ocena težavnostiOcena težavnosti:
    Zelo preprosto
    potreben časPotreben čas:
    15 minut


    Najprej je treba preveriti, ali se težava pojavi samo v operacijskem sistemu Windows ali tudi v BIOS-u.
     

    Težava se pojavi v operacijskem sistemu Windows in v BIOS-u

    Opomba: BIOS je predzagonsko okolje, do katerega lahko dostopate, če neposredno po vklopu računalnika VAIO večkrat pritisnete gumb F2.


    Gre za težavo strojne opreme, ki jo bo morda treba popraviti.
    Kontaktirajte VAIO Link za določanje nadaljnjih korakov.  Za ogled kontaktnih podatkov boste potrebovali serijsko številko vašega računalnika VAIO.
     

    Težava se ne pojavi v BIOS-u, ampak samo v operacijskem sistemu Windows

     Vzrok za težavo je lahko pokvarjen grafični gonilnik.  V tem primeru so primerni koraki za odpravljanje težav naslednji:
     
    • Znova namestite grafični gonilnik.  Za ponovno namestitev ločenega gonilnika lahko uporabite možnosti VAIO Recovery Center.
    • Preverite, ali so na voljo posodobitve gonilnika. S tem je povezan predvsem grafični gonilnik in posodobitve BIOS-a.
    • Če se je težava pojavila nedavno, obnovite stanje sistema na datum, preden se je težava pojavila.
    • V Upravitelju naprav preverite, ali so prisotni konflikti ali napake.
    • Zaženite popolno obnovitev sistema.  Navodila za to najdete v Priročniku za odpravljanje težav in obnovo, ki je bil priložen vašemu računalniku VAIO.  Najdete ga tudi v razdelku Dokumentacija.
    Če noben izmed prej navedenih korakov ne odpravi težave, za podporo kontaktirajte VAIO Link.  Morda bo potrebno popravilo.
     

    Težava se pojavi samo v specifični aplikaciji

    Preverite sistemske zahteve aplikacije in jih primerjajte s specifikacijami vašega računalnika VAIO.
    Preverite, ali je aplikacija združljiva z vašim operacijskim sistemom.
    Na spletni strani aplikacije preverite, ali je na voljo posodobljena različica, s katero je bila morda odpravljena vaša specifična težava, ali je katera težava značilna za določena okolja.


    OPOMBA: če menite, da ta članek ne opisuje vaše težave z zaslonom, vas prosimo, da nam sporočite podrobne povratne informacije in ocenili bomo, ali je treba vsebino članka posodobiti.
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite