Kenton Thatcher, ki drži Sony a7rm5

Alpha 7R V | Modna fotografija

Kenton Thatcher

Ime mi je Kenton Thatcher in rojen sem v Londonu v Angliji. Od rosnega 14. leta sem se potopil v svet fotografije zaradi očetove obsedenosti s fotoaparati in temnicami. S fotoaparatom sem začel dokumentirati svoje šolsko življenje in pri 17. letih začel potovati po svetu kot pomočnik nekaterim najbolj nadarjenim in slavnim fotografom na svetu.

Čeprav še vedno potujem, zadnjih 25 let živim v Lizboni in sem si ustvaril sloves enega glavnih oglaševalskih, portretnih in življenjskih fotografov v državi. Blagoslovljen sem, da imam svoj studio, ki je postal eno najbolj ustvarjalnih in inovativnih središč na Portugalskem in gosti delovne prostore za oblikovalce in umetnike.

model v črni obleki, ki stoji poleg bele pečine © Kenton Thatcher | Sony α7R V + FE 24-70mm f/2.8 GM II | 1/500s @ f/5.6, ISO 100

Bili ste eden prvih profesionalnih fotografov, ki je preizkusil fotoaparat Alpha 7R V. Kakšni so bili vaši prvi vtisi in katere funkcije so za vas izstopale?

Bil sem zelo navdušen, da sem bil eden prvih, ki je dobil v roke in preizkusil nov fotoaparat Alpha 7R V, in če povzamemo, gre za res pomemben skok v primerjavi s predhodnikom.

Prvič, všeč mi je izkušnja fotografiranja z njim – držalo in ravnotežje novega fotoaparata sta res udobna z veliko globine za moje roke. Kamera resnično postane del mene.

Novi 4-osni večkotni LCD-monitor je še en pomemben korak naprej in je odličen za posnetke pod nizkim kotom, ne da bi mi bilo treba ležati na tleh vsakič, ko fotografiram s tal. Seveda novo samodejno ostrenje, ki ga poganja umetna inteligenca, zagotovo predstavlja veliko spremembo fotografiranja – prejšnje samodejno ostrenje oči je bilo odlično za moj način fotografiranja, zdaj pa s to najnovejšo tehnologijo preprosto ne boste zamudili nobenega posnetka. Takoj prepozna položaj oči z oceno človeške drže, tudi če so obraz in oči skriti.

In še ena velika izboljšava, ki je ključnega pomena za moje delo, je, da lahko fotoaparat zdaj izostri površino očesa.

Kenton Thatcher stoji pod skalo in fotografira model

Kako bodo te funkcije vplivale na/pomagale pri vrsti fotografiranja/ustvarjanju vsebine, ki jo vi in drugi ustvarjate na istem področju?

Fotoaparat Alpha 7R V se tako dobro prilega roki, je tako udoben, da bo v veliko pomoč fotografom, specializiranim za fotografiranje življenjskega sloga, porok, športa in narave. Preprosto postane del tebe. Nova tehnologija samodejnega ostrenja z umetno inteligenco ni podobna ničemur, kar sem že doživel. Lahko tečete s svojim motivom in vsakič posnamete ostre slike – tudi pri fotografiranju z najširšo zaslonko. Še posebej mi je bila všeč izboljšava samodejnega ostrenja oči, kjer bo zaznal samo zrklo in ne trepalnic. Pri fotografiranju z objektivi z ultra hitro zaslonko lahko to predstavlja veliko razliko.

model z večbarvnimi vrtečimi lučmi okoli vratu © Kenton Thatcher | Sony α7R V + FE 24-70mm f/2.8 GM II | 0.4s @ f/7.1, ISO 800

Fotoaparat Alpha 7R V si prizadeva profesionalcem zagotoviti kakovost slike, delovanje in zmogljivost samodejnega ostrenja, ki jih potrebujejo za izvedbo svojih projektov, ne glede na zahtevnost. Ali menite, da dosega ta cilj?

Kar zadeva doslednost samodejnega ostrenja, verjamem, da se nič ne more primerjati s fotoaparatom Alpha 7R V. V zahtevnih situacijah ali položajih bi moj Alpha 7R IV občasno zgrešil ostrenje, če bi se objekt nenadoma obrnil stran ali bi bil obraz zakrit. Pri testiranju Alpha 7R V ni bilo slike, ki bi bila mehka, kljub temu, da so modeli med sejo izvajali različne poze in se premikali. Menim, da to novo samodejno ostrenje, ki ga poganja umetna inteligenca, ponuja raven zagotavljanja, ki ga ločuje od drugih profesionalnih fotoaparatov.

Kenton Thatcher s svojo ekipo fotografira model na prostem v mraku

Objektivi in dodatna oprema so druga ključna sestavina ustvarjanja fotografija. Katere objektive in dodatno opremo Sony ste uporabili za začetni preizkus in zakaj?

Za to fotografiranje sem se odločil uporabiti tri popolnoma različne vrste objektivov: FE 70-200 mm f/2,8 GM OSS II, 24-70 mm f/2,8 GM II in 50 mm f/1,2 GM. Objektivi G Master so me vedno navduševali in vsi so se odlično spopadali s hitrostjo samodejnega ostrenja in senzorjem z 61 milijon slikovnih pik.

Ko je bilo sonce najmočnejše, sem preklapljal med obema zoomoma in ugotovil, da je ostrenje brezhibno, še posebej pri 70–200, ki se je vsakič osredotočil v oko. Ko je svetloba zbledela, sem preklopil na 50 mm, ki je prav tako deloval brezhibno.

moški model brcne nogo v zrak © Kenton Thatcher | Sony α7R V + FE 24-70mm f/2.8 GM II | 1/200s @ f/7.1, ISO 100

Kaj bi svetovali strokovnjakom, ki se zgledujejo po vas in vašem delu?

Fotografija se je z leti zelo spremenila in mislim, da se moramo zavedati, da imamo kot fotografi vsi dobre in slabe dni. Lahko traja veliko dlje, da dosežemo tisto, kar želimo, in lahko je zelo uničujoče za dušo, ko vidimo toliko osupljivih slik, ki se vsak dan vrtijo med našimi očmi zaradi družabnih omrežij. Če imaš res to ljubezen in strast do fotografije, moraš vztrajati in stvari se bodo odvijale naravno.

Če se ozrem nazaj skozi leta, sem se velikokrat znova odkril, imel sem nekaj trenutkov, ko sem mislil, da je moj čas potekel, vendar trenutno delam več kot zadnjih 10 let. Pomembno je, da uživate v fotografiji in delite obrt.

Predstavljeni izdelki

Povezane zgodbe

Prijavite se, če želite prejeti svoje glasilo α Universe

Čestitamo! Uspešno ste se naročili na glasilo α Universe

Vnesite veljavni e-poštni naslov

Žal je je prišlo do napake

Čestitamo! Uspešno ste se naročili