Zvok se ne ujema s sliko ali pa se sliši pokajoč zvok
Težave z zvokom
Žal ste morda pred kratkim ob namestitvi aplikacije Tune-in zaznali težave z zvokom.
Nekaj primerov:
- Zvok televizorja se ne ujema s sliko na zaslonu (težava sinhronizacije ustnic).
- Krajši čas zvok ni sinhroniziran.
- Opazili ste poslabšanje kakovosti ali pa slišite popačen in pokajoč zvok.
Kako lahko odpravite težave z zvokom?
V tem trenutku lahko težavo odpravite tako, da odstranite aplikacijo Tune-in in opravite postopek mehke ponastavitve:
- 1. možnost: pritisnite in pridržite zeleni gumb za vklop/izklop na daljinskem upravljalniku televizorja, da se televizor znova zažene.
- 2. možnost: odklopite in ponovno vklopite napajanje: odklopite vtikač televizorja, počakajte minuto in znova priklopite vtikač.
Če nimate nameščene aplikacije Tune-in in kljub temu zaznavate to težavo, vseeno opravite postopek mehke ponastavitve.
Kaj povzroča te težave z zvokom in kako bo Sony ukrepal?
Po vsaki izdaji posodobitve vdelane programske opreme Sony vedno skrbno spremlja pojav morebitnih stranskih učinkov. Ne glede na stroge preizkuse, ki jih izvajamo, pa se lahko zaradi kompleksnosti medsebojne povezanosti naprav in programske opreme pojavijo neželeni stranski učinki.
Prepoznati, preiskati, odpraviti težavo
Takoj, ko smo zaznali to težavo, je naša skupina inženirjev sprožila preiskavo. Po končani preiskavi bo Sony objavil rešitev za vdelano programsko opremo.
Do takrat vas prijazno prosimo za potrpežljivost in podporo. Opravičujemo se vam za morebitne nevšečnosti.