Ron Timehin je profesionalni fotograf in producent iz Londona, ki se je specializiral za urbano in portretno fotografijo. Na njegovem seznamu različnih naročnikov so med drugim tudi dela po naročilu za blagovne znamke Apple, Adidas, Adobe, American Express, Canada Goose, Nike, Idris Elba, Mercedes Benz, Prada, Samsung, Google, Eurostar, Sony, Lacoste, Red Bull & Vodafone. Leta 2019 je Ron s podjetjem Sonyjem Europe podpisal pogodbo o ambasadorstvu, z družbo Adobe pa pogodbo o programu Insider. Z obema podjetjema tesno sodeluje še dandanes. Ronovo delo je bilo predstavljeno v številnih publikacijah, vključno z revijami British Vogue, GQ, The Evening Standard, Digital Camera Magazine, HYPEBEAST, Highsnobiety, The Hungry Eye Journal, Disorder Magazine ter Resource Photography Magazine. Ron je tudi soustanovitelj agencije Audax, ki ustvarja privlačno komercialno delo za blagovne znamke, kot je EA Sports, pri tem pa na nek način vedno vrača družbi. Čeprav deluje agencija Audax šele eno leto, je s svojim delom do sedaj zbrala že približno 250.000 funtov za različne dobrodelne organizacije. Ron je izdal tudi svojo prvo samostojno fotografsko knjigo z naslovom “London Fog” (Londonska megla), ki se je prodajala v priznanih knjigarnah po vsem svetu, na primer v knjigarni Waterstones, in prek spletne trgovine Amazon. Knjiga London Fog je bila s strani revija The TIMES ocenjena kot ena od fotografskih knjig leta 2019, kar je posledično vodilo v več objav v tradicionalnih tiskanih medijih, npr. ITV News. Ron redno organizira delavnice na temo fotografije in družbenih medijev za stranke, kot so Apple, Adobe, Sony, Canada Goose, The Photography Show in Wex Photo Video. Te delavnice so lahko praktične narave in potekajo na terenu ali pa so organizirane kot spletne predstavitve. Na največji delavnici je do sedaj sodelovalo več kot 15.000 udeležencev.