Pomislite na fotografa ali videografa, ki sam obdeluje eno samo senco, vendar dobi priložnost, da postane ustvarjalen. Za Beatrice de Guigne in Jeremieja Pennequina je upoštevanje raznih pravil nasprotje ustvarjalnosti in svobode, ki ju potrebujeta pri obdelavi svojih slik.
Tako sta Beatrice, ki je fotografinja, in Jeremie, kot videograf, združila ustvarjalne moči in delujeta skupaj pod imenom The Quirky.
“Ne vem, v čem se razlikujeva od drugih,” pravi Beatrice. “Morda po tem, da sva par in je to neobičajno. Že ime najinega podjetja pove, da sva čudna, zato tudi uporabljava to besedo. Večina fotografov se predstavlja s svojim imenom, midva pa ne želiva delati tako, saj niti zasebno nisva takšna.”
Enako velja za Jeremieja: “Rada delava z ljudmi, kot sva midva, ki ne marajo običajnega ali ne ubogajo svojih staršev. Fotografirava številne pare, ki so pobegnili in se skrivaj poročili – samo nevesto in ženina, ki sta odšla in se poročila, te imava rada.”
Par je pod imenom The Quirky začel skupaj ustvarjati pred 4 leti. Takrat sta že bila par, Beatrice je kot fotografinja imela za sabo kakšnih 10 let izkušenj, Jeremie pa je zapustil svojo poklicno pot arhitekta za opremo notranjih prostorov in začel uresničevati svoje sanje kot videograf.
Pri svojem delu uporabljata številne Sonyjeve fotoaparate in objektive. Jeremie uporablja dva Sonyjeva fotoaparata α7S II in še α7 III.
“Fotoaparat α7S II sem začel uporabljati zaradi njegovih zmogljivosti snemanja pri šibki svetlobi in vgrajenega stabilizatorja, saj lahko snemam pri vrednosti ISO 100.000,” razloži. “Moj glavni fotoaparat je po navadi α7 III, s fotoaparatom α7S II pa snemam cerkvene obrede in večerne zabave, ko je svetloba šibka.”
Beatrice je svoj profesionalni DSLR nedavno zamenjala z dvema Sonyjevima fotoaparatoma α9.
Kljub začetnim težavam z elektronskim iskalom Beatrice zdaj nanj in na številne druge funkcije, ki jih ponuja α9, gleda kot na prednosti: “Sonyjev α9 uporabljam iz štirih glavnih razlogov – elektronskega iskala, ki deluje brez zatemnitev, tihega zaklopa, neverjetnega samodejnega ostrenja in dejstva, da si je osvetlitev mogoče ogledati skozi iskalo.”
Beatrice še doda: “S kombinacijo vseh teh funkcij dobim uporabnejše slike. Tudi če pretiravam z nastavitvami za občutljivost, bodo slike, posnete pri visoki občutljivosti še vedno videti odlično.”
Par se je hitro uveljavil v poročni fotografiji in snemanju poročnih videoposnetkov z edinstvenim slogom in izraznostjo. Živita v Bordeauxju v jugozahodni Franciji, vendar na njunih fotografijah tamkajšnji prebivalci niso najpogostejši. Z veseljem namreč fotografirata Britance, Američane in Avstralce, ki pridejo tja, da bi se tam poročili.
“Devetdeset odstotkov najinih naročnikov ni Francozov. V Franciji nama med poročnimi govori res ne gre dobro,” se nasmehne Jeremie. “Pri večerjah imam veliko raje govore v angleščini. Američani in Angleži s svojimi čustvi povedo veliko več.”
S pojavom družbenih medijev je par The Quirky dobil priložnost, da potuje po svetu. “Letos sva snemala v Maroku, ZDA, Avstraliji, Italiji, na Islandiji in v Španiji – 15 porok je bilo v tujini. Zaradi Facebooka in Instagrama sva bila pred desetimi dnevi na Havajih.”
Ko gre za objektive, ki jih nosita s seboj na različne lokacije, je tako, da oba uporabljata objektive s 35-milimetrsko goriščno razdaljo, zato lahko spojita svoje fotografije in videoposnetke v en celovit končni projekt.
Jeremie uporablja objektiv Sonyjevega partnerja Zeiss, Loxia 35 mm f/2, Beatrice pa objektiv Sony Zeiss Distagon 35 mm f/1,4 T*. S prizorom, nastavljenim z goriščno razdaljo 35 mm, lahko Beatrice vzame svoj zaupanja vreden Sonyjev objektiv GM 85 mm f/1,4, s katerim zajame iskrene portrete neveste, ženina in vse njunih gostov.
Par The Quirky si v končni fazi želi posneti ta poseben dan v slogu, ki odraža značaj neveste in ženina.
Beatrice lepo povzame: “Ustvariti želiva fotografije, ki so drugačne, vse želiva narediti drugače. Nobene poroke ne fotografirava na enak način. Vsak par je posnet drugače. Tudi po vseh teh letih dela, si vsakič znova postaviva nove ustvarjalne izzive.”
"Podajmo se na pustolovščino in pozabimo na naše omejitve"
"Moj fotoaparat je moje pero, moji filmi pa njegov roman"