Skoči na vsebino

Sony in okolje

Prizadevamo si popolnoma odpraviti vpliv na okolje

Okolju prijazne funkcije pri Sonyjevih izdelkih

Pri Sonyju si nenehno prizadevamo, da bi zmanjšali vpliv na okolje naših izdelkov. Rezultat naših prizadevanj so kompaktne, lahke in energijsko učinkovite zasnove z manjšo porabo virov in nižjo porabo energije ter naša zaveza do uporabe recikliranih materialov. 

Resnično varčevanje z energijo za virtualni svet

Z igralno konzolo PlayStation®, ki je v vrhu po zmogljivosti, vstopite v osupljive nove svetove. V resničnem svetu pa so zahteve po manjšem vplivu na okolje vse večje. Oglejte si le nekaj Sonyjevih prizadevanj na področju varčevanja z energijo in viri.

Preberite, kako varčujemo z viri

Mobilni izdelki so temeljito spremenili življenje in delo ljudi, z njimi povezane inovativne funkcije in zasnove pa obljubljajo lepo prihodnost. Xperia™ Ear je eno od teh zmogljivih orodij. Oglejte si, kako je širitev trga usklajena z okoljsko ozaveščenostjo.

Oglejte si več Sonyjevih izdelkov z okolju prijaznimi funkcijami

Sonyjeva okolju prijazna tehnologija

Pri Sonyju razvijamo okolju prijazne tehnologije, ki zmanjšujejo naš vpliv na okolje.

Vodilni na področju razvoja recikliranih plastik

Vodilni na področju razvoja recikliranih plastik

Pri Sonyju smo zmanjšali uporabo neobnovljivih virov z razvojem plastike SORPLAS™, reciklirane plastike, ki zagotavlja trajnosnost ter visoko zmogljivost in je zato idealna za naše nove izdelke.

Recikliranje in boljše doživetje ob poslušanju

Povečevanje deleža reciklirane plastike je del Sonyjevega okoljskega načrta s ciljem doseči ničelni vpliv na okolje. Sony uvaja novo reciklirano plastiko, ki prispeva k nadaljnji uporabi recikliranega materiala v zvočnih izdelkih in obenem zagotavlja zvok visoke kakovosti.

Reciklirana plastika: del vaše glasbe

Sonyjeve globalne okolju prijazne dejavnosti

Vse družbe v skupini Sony po svetu izvajajo okolju prijazne dejavnosti, ki so prilagojene lokalnim skupnostim.

Zadnji v nizu okoljevarstvenih dogodkov, ki jih organizira Sony na Kitajskem.

Kitajska

Sonyjevi zaposleni na Kitajskem so pomagali odstraniti invazivne vrste.

Spodbujanje uporabe biognojil.

Vzhodna Azija

Sony Indija podpira projekt »Drevesa za življenje« – kmetijsko-gozdarski projekt.

Spodbujanje recikliranja televizorjev s kampanjo »Korak k sliki boljše kakovosti« v Mehiki.

Latinska Amerika

Spodbujanje recikliranja televizorjev s kampanjo »Korak k sliki boljše kakovosti« v Mehiki.

V poročilu Global Water Report 2016, ki ga je pripravila organizacija CDP, je Sony prepoznan kot vodilna družba na področju upravljanja vodnih virov.

Japonska/Vzhodna Azija

Obrat za recikliranje podjetja Green Cycle je obiskalo že 15.000 ljudi.

SPE je dobil nagrado AMA (Environmental Media Awards) za leto 2016.

Severna Amerika

SPE je dobil nagrado AMA (Environmental Media Awards) za leto 2016.

Nagrada Zeleno podjetje za leto 2015.

Evropa

Nagrada Zeleno podjetje za leto 2015.

Videoposnetek o Sonyjevih okolju prijaznih dejavnostih

Angry Birds - mednarodni dan sreče

Skupna pobuda družbe Sony Pictures in Angry Birds ob mednarodnem dnevu sreče Združenih narodov spodbuja srečen planet in dejavnosti proti podnebnim spremembam.

Sporočilo izvršnega direktorja

V naslednji fazi bomo še aktivneje izvajali okoljevarstvene pobude

Okoljevarstvene pobude sodijo med Sonyjeve najpomembnejše cilje, saj je okoljska zavednost podjetij eden od dejavnikov, ki jih stranke upoštevajo pri nakupu izdelkov.

Sony nadaljuje s spodbujanjem okoljskih dejavnosti na osnovi programa "Pot do ničnega vpliva", s katerim si prizadeva popolnoma odpraviti vpliv na okolje. Za uresničevanje okoljskih dejavnosti smo pripravili program "Green Management 2020" (ciljno poslovno leto: 2020). Pri doseganju teh ciljev si bo celotna skupina, vključno z razvedrilnimi in elektronskimi družbami, prizadevala izkoristiti vse svoje zmožnosti za učinkovito izvajanje tovrstnih dejavnosti.

Skupina Sony začenja z naslednjo fazo okoljevarstvenih dejavnosti. Sony nudi izdelke, storitve in vsebine, ki zagotavljajo prijetno razvedrilo, navdušujejo in zadovoljujejo radovednost uporabnikov po vsem svetu. Z okoljskim programom "Pot do ničnega vpliva" pa si prizadeva popolnoma odpraviti vpliv na okolje pri svojih poslovnih dejavnostih.

Podpis Kazua Hiraija

Kazuo Hirai

Predsednik in glavni izvršni direktor, zastopnik družbe, Sony Corporation

Pot do ničnega vpliva

Sonyjev okoljevarstveni načrt

Podjetja skupine Sony podpirajo naš okoljevarstveni načrt "Pot do ničnega vpliva" za doseganje ničnega vpliva na okolje. Podrobnosti o načrtu najdete na posebnem spletnem mestu.

Snop

Predstavljena poročila o pomembnih Sonyjevih okoljevarstvenih pobudah.

POROČILO CSR 2015

Poročilo CSR

Poročilo CSR o Sonyjevih ključnih dejavnostih CSR.

Zakonske in druge informacije za vašo državo

Preberite zakonodajo informacije, ki v vaši državi veljajo za Sonyjeve izdelke.